meldt til dyrenesbeskyttelse :( {{forumTopicSubject}}
jeg har lige haft besøg af dyrenes beskyttelse...
jeg har lige solgt nogle huskattekillinger ( 2 og 3 dage siden)
og er nu blevet meldt da den en havde lopper og virkede lidt trist....
hvor smålig kan man så lige være tænker jeg...
lopperne havde jeg infomeret om da vi har fælles gård og naboens hunde og katte har det og jeg flere gange har snakket med faxe dyrehospital ang dette og de siger det tager tid at komme af med da lopperne da ader er vildkatte og naboer med hunde og lopper der først dør når de har bidt og kan ha nået at lægge ny æg inden...
og trist... ved jeg ikke men ved den er så sød og dejlig og skide fræk... og luiger er taget fra mor og det eneste hjem den har kendt til
men de var her-... så alle mine dyr ( valgte jeg selv) hunde heste og min tamme gris søren...
de sagde da også at det var en fornøjelse og se dyrene havde det godt og det var en god dag for dem ( dyrensbrskyttelse) at komme et sted hvor der så godt ud det hele....
og det desværre ikke altid var tilfældet.....
men helt ærlige...come on man...
giver i dem ret eller ??
og kunne de ikke ha kontaktet mig hvis de dyntes der var et problem ?????
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 17
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 2 Svar: 54
sep 2010
Følger: 1 Katte: 5 Emner: 1 Svar: 8
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Når du så har god samvittighed, så er der jo som sådan ingen skade sket. Men jeg kan osse godt forstå at du i øjeblikket lige får en "chok".
Og jo, jeg synes godt dine købere kunne have kontaktet dig, så du kunne fortælle at du var i kontakt med dyrlæge og hvad der var drøftet. Men hellere een gang for meget end een gang for lidt.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Men som udgangspunkt kunne du jo slippe for den slags ting ved at for det første sørge for ikke at sende en loppe-smittet killing afsted. Der sker skam ikke noget ved, at den bliver hjemme til 16-ugers alderen, har fået sine vaccinationer og ordenlig orme- og loppebehandling. Desuden er det da synd for sådan et myr at blive sendt afsted alene - det er også ene og alene dit valg.
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 3
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 163
nov 2009
Følger: 3 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 17
at de tjekker dyr er ok...
jeg viste dem selv... mine hunde katte heste og min tamme gris :O)
og som sagt så det hele bare fint ud og de var super venlige og glade...
de sagde at det desværre langt fra er sådan i alle udkald...
det er mere dem der har meldt jeg tænker på....
nov 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 8 Svar: 28
jeg var sjokket da de kom og kunne jo vise dem at ingen af mine dyr led nogen nød men man blir en smule forskrækket når de kommer og faktisk også lidt ked af det for man holder jo af sine dyr og passer jo godt på dem
jan 2009
Følger: 26 Følgere: 25 Katte: 5 Emner: 207 Svar: 798
Jeg kan godt forstå du sidder med en hvis vrede i kroppen, men som Cecilie P siger, så man man prøve at vende den og sige at det er dejligt katten er kommet ud til nogle der bekymre sig om dem..
maj 2008
Følger: 13 Følgere: 14 Emner: 58 Svar: 178
Og når man har ren mel i posen, har man vel ikke noget et imod et besøg Jeg ville i hvert fald ikke have noget imod det
meldt til dyrenesbeskyttelse :(