{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.032 visninger | Oprettet:

Katte seriemorder {{forumTopicSubject}}

smiley
Puhaaa..
Jeg har siddet meget sent om natten (søvnløs) og zappet frem og tilbage, og endte på min favorit kanal Animal Planet, hvor det handlede om en katte seriemorder.
Han nød at dræbe tamme katte (folks kæledyr) og efterlade dem på deres græsplæne som en overraskelse dagen efter.
Han nød selvfølgelig opmærksomheden, og det træk medierne til, da man fandt 19 lemlæstede katte på 6 uger i samme område.

Hans "menneskeofre" var folk der boede i fredelige kvarterer hvor ældre boede, eller hvor der befandt sig familier med børn. Han ville skabe rædsel og kaos, ved at lade det gå ud over kattene.

Hans far er tandlæge, så han havde adgang til medicinske midler til at "dræbe/bedøve" kattene, og på den måde lemlæste dem uden kattene ville rive og skrige for deres liv. Han flåede hud af og skar indvoldene ud, og slog dem utallige gange.

Jeg har siddet og grædt og grædt og grædt lige siden!!!!!!!

Det siges at seriemordere starter med dyr, før de begår sig på mennesker! smiley

Søg efter "cat serial killer" på google, og en masse artikler vil dukke op.
Her er den første der dukkede op på min side, hvor i kan læse nærmere. Det er godt nok på engelsk, men det er ikke svært at læse.

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/5545966/Cat-serial-killer-Florida-teenager-arrested-over-pet-deaths.html

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte seriemorder
Kommentér på:
Katte seriemorder

Annonce