Katte seriemorder {{forumTopicSubject}}
Puhaaa..
Jeg har siddet meget sent om natten (søvnløs) og zappet frem og tilbage, og endte på min favorit kanal Animal Planet, hvor det handlede om en katte seriemorder.
Han nød at dræbe tamme katte (folks kæledyr) og efterlade dem på deres græsplæne som en overraskelse dagen efter.
Han nød selvfølgelig opmærksomheden, og det træk medierne til, da man fandt 19 lemlæstede katte på 6 uger i samme område.
Hans "menneskeofre" var folk der boede i fredelige kvarterer hvor ældre boede, eller hvor der befandt sig familier med børn. Han ville skabe rædsel og kaos, ved at lade det gå ud over kattene.
Hans far er tandlæge, så han havde adgang til medicinske midler til at "dræbe/bedøve" kattene, og på den måde lemlæste dem uden kattene ville rive og skrige for deres liv. Han flåede hud af og skar indvoldene ud, og slog dem utallige gange.
Jeg har siddet og grædt og grædt og grædt lige siden!!!!!!!
Det siges at seriemordere starter med dyr, før de begår sig på mennesker!
Søg efter "cat serial killer" på google, og en masse artikler vil dukke op.
Her er den første der dukkede op på min side, hvor i kan læse nærmere. Det er godt nok på engelsk, men det er ikke svært at læse.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/5545966/Cat-serial-killer-Florida-teenager-arrested-over-pet-deaths.html
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
dec 2006
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
okt 2007
Følger: 53 Følgere: 54 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 333
Jo nu har jeg aldrig oprettet en tråd lignende før, men det vil jeg huske til en anden gang.
Artiklerne handler selvfølgelig om at man har fanget denne meget unge mand omsider!
Heidi:
Det er så forfærdeligt.. alle samarbejdede for at finde gerningsmanden, hvilket de havde succes med til sidst! Jeg ville blive oppe for at se det færdigt, for jeg håbede så inderligt at de ville finde morderen!!!! Og heldigvis for det.. siden hans anholdelse, var der ingen lemlæstelse af katte i den område.. og han nægter stadig dagen i dag, at det var ham....
dec 2006
Katte seriemorder