{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
886 visninger | Oprettet:

Tinka
Tinka
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958

? til dem der deltog i slettet tråd {{forumTopicSubject}}

I dag var her en tråd, om en muligvis drægtig kat. Ejeren søgte allerede nu nye hjem til eventuelle killinger "da de ellers ville blive aflivet".
Er der nogen der nåede at se, om hun tog rådene om neutralisering alvorligt? (ved ikke om hun selv eller HAer har slettet tråden).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ? til dem der deltog i slettet tråd
  • #1   28. okt 2010 eller rettere i går, d. 27.

• #3   28. okt 2010 Har slet ikke set den tråd... Men det lyder godt nok ubehageligt, og vil da håbe at hun tog imod rådene

• #4   28. okt 2010 Ej folk må sku tage noget ansvar altså! træt af at hører så meget om penge og bla bla, vi har ik råd. Det er noget *** at sige. Vi har sku heller ikke meget, men vores bliver passet, det skal der bare være råd til.

• #5   28. okt 2010 Jeg så desværre heller ikke tråden men den type mennsker er som regel helt uden for pædagogisk rækkevidde.
    Hvorfor skulle HA'er slette tråden??? var der da nogen der var rigtig slemme ??

• #7   28. okt 2010 Nå ja, men det er de jo osse, i stor stil endda. Men sandheden er ofte ilde hørt

• #8   28. okt 2010 Ja der for er det ofte dårligt at give gode råd soim får folk til det stik modsatte.
    Jeg læste ikke tråden. Men ser det ikke som uansvarligt at søge foderværter til killinger inden de err født. Og hvis de ikke sælges, så at aflive dem i stedet for bare at lade dem gå til, det er vel heller ikke uansvarligt???
    Nu ved jeg jo så kun det som i selv har skrevet her....Intet om f.eks. hvor langt henne katten var i sin graviditet.
    Men jeg forstår det som om hun var uansvarlig fordi hun ikke ville tage imod rådet om at hun skulle have svangerskabet afbrudt. Er det korrekt forstået.???

• #10   28. okt 2010 Jeg er fuldstændigt helt enig med Lotte. Der er alt for mange der IKKE er deres ansvar bevidst.

• #11   28. okt 2010 Kirch - Jeg forstår vist ikke helt dit indlæg, men mener du, at det er galt at råde til at få en muligvis drægtig kat neutraliseret? Og i så fald hvorfor skulle det være galt?

Som jeg skrev i første indlæg, var der tale om en katteejer, der havde en MULIGVIS drægtig kat. Og hvis hun ikke kunne få de eventuelle killinger afsat om ... ja mange uger, så ville de blive aflivet.

• #12   28. okt 2010 Grunden til at jeg oprettede denne tråd var, at trådstarters indlæg jo var en slags salgsannonce i forum (forbudt), så derfor ved jeg ikke, om det er HA’er der har slettet den. Og det synes jeg ville være en skam. Det kunne jo faktisk være en bruger, der ikke havde tænkt så langt som at neutralisering var en mulighed, og måske havde kunnet bruge de svar hun fik.
    (Jeg nåede ikke at se de svar om "brække sig" og uansvarlighed og nåede heller ikke at se om trådstarter svarede på nogle indlæg. Men kan da godt være at hun selv har slettet, når hun blev gået kraftigt i rette med).

Kommentér på:
? til dem der deltog i slettet tråd

Annonce