ARGH jeg bliver skør :( {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har en ultra dejlig hankat, som før han blev kastereret faktisk kunne tåle næsten hvad som helst, men her efter sin kasteration, kan han ikke rigtig tåle noget andet tørkost end whiskas, hvilket jeg er vildt træt a
Jeg har prøvet science plan, Iams, RC og mange flere forskellige mærker, men han giver udslag ved a klø hul på huden, så der kommer store sår i hans hoved...
Har i et eller andet jeg kan prøve?? Første gang det skete gik jeg til dyrlægen, og hun kunne fortælle det var en allergisk reaktion, og siden hen har jeg jo obsaveret at det er de samme tegn som kommer igen og igen...
forstår bare ikke hvad der er i whiskas som der ikke er, i nogle af de andre mærker??
Håber nogle kloge hoveder kan hjælpe, for er ved a gåud af mit gode skin her...
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
DK misling>> lever de også eller sender ud?? har nemli ikke nogle zoo plus her omkring
feb 2009
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
Prøv at gøre det, at du nu fodrer med Whiskas i en periode. Og så prøv at give kogt kylling f.eks., og se om der kommer reaktion. Dernæst f.eks. oksekød. Reaktion? Hvid dampet fisk. Reaktion? Tun. Reaktion? Osv. Men een ting af gangen.
Og ja, mange har rigtig meget glæde af James Wellbeloved Lam: http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/dry_cat_food/wellbeloved_catfood/wellbeloved_cat_adult/108700 Det er et produkt meget ala. RC, Hill's og den slags - bare baseret på andre proteinkilder og med færre ingredienser, så at det er nemmere at finde en variant, som ens kat kan tåle.
feb 2009
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 864
feb 2009
ARGH jeg bliver skør :(