928 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Katte foder"
katte foder
Hej, er der nogen af jer der kender til det her katte mad jeg har ikk så meget forstand på det vil bare godt have at mine katte få noget godt foder, de er kastreret og steriliseret. På forhånd tak ?
Hej, er der nogen af jer der kender til det her katte mad jeg har ikk så meget forstand på det vil bare godt have at mine katte få noget godt foder, de er kastreret og steriliseret. På forhånd tak ?
Skrevet af: trisse H - 22. maj 2017
katte foder
Hvad er jeres bedste erfaring mht mad til en huskat. Jeg har lige købt noget der hedder iams som jeg har fået at vide skulle være rigtig godt det koster 600 for 15 kg tror jeg nok det var.
Hvad er jeres bedste erfaring mht mad til en huskat. Jeg har lige købt noget der hedder iams som jeg har fået at vide skulle være rigtig godt det koster 600 for 15 kg tror jeg nok det var.
Skrevet af: Maria K - 6. feb 2009
Spar penge på din forsikring
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Svar: 29
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 41
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Mange gange når man skifter foder, kan kattene spise mere end de plejer, men når det ikke er "nyt" længere falder mængden som regel til det "normale"
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 41
Men er det bedst at fortsætte som før? Har lige købt 4 kg oliver's, så er lidt spændt på hvad de siger til det.
Katte foder