{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.993 visninger | Oprettet:

Han kat har strintet {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Blot et spørgsmål. Der var en hankat der havde lusket sig ind i vores stue og ja, han havde lige strintet på vores nye fatboy (sækkestol). Er der nogen venlige sjæle der har et fif til hvordan man evt. kan fjerne "lugten" af hans strinteri på vores fatboy?

Søger generelle tips og fifs ala "husmor" til hjælp. Vi har forsøgt og piste noget rodalon på som vi tørrede af kort efter men det har ikke taget lugten - skal det sidde længere tid og virke eller er det noget der kan "modvirke"?

På forhånd tak og god weekend smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han kat har strintet
  • #1   25. sep 2010 Strint fra en fertil hankat kan være en hamper oplevelse for næsen.
    Prøv at vaske med alm. hvid lagereddike. Ellers kan man købe noget UrinOff, som skulle være ret effektivt.

• #3   25. sep 2010 rodalon plejer at virke på det

• #6   25. sep 2010 Rodalon TAGER lugt.
    Men desværre, jeg vil sige: Smid den ud!
    Jeg har selv en FatBoy, og det her fantastiske mærkelort kan ikke tåle at blive vasket smiley Da Amira var syg med betændelse på et bagben, lod jeg hende ligge i min, fordi hun så gerne ville, og selvom FatBoy påstår at den kan pletvaskes, så er den nu totalt ødelagt på det område. Sækken er ligesom lavet af to lag, som skilder ad ved vask. Og jeg var endda ekstra forsigtig og brugte kun skum lavet af mildt opvaskemiddel. Øv øv øv. Og da kuglerne ligger løst inde i sækken, så kan man heller ikke bare lige vaske betrækket i maskinen. Jeg har hørt om enkelte tilfælde, hvor folk har taget og tømt indholdet ud i et dynebetræk (endelig ikke en sæk, for så bliver de mega statisk elektriske), men som sagt bliver betrækket altså ultra grimt af at blive vasket, så det er nok lige lovlig stort arbejde, hvis den så bliver så grim, at den alligevel skal smides ud. Dertil så er der... jeg mener, det er parabener... inden i. Så den er faktisk heller ikke helt sund at åbne og arbejde med.
    Drop den og køb en bedre, der kan tåle at være i et hjem med dyr og børn (de er typisk også billigere). Jeg fatter ikke man kan lave et produkt, der er så dyrt og så dårligt. Og jeg har det pænt skidt med min, for jeg var SÅ glad for at få den i gave af min kæreste.

• #7   25. sep 2010 (I øvrigt synes jeg at Urine Off stinker helt vildt grimt! Der står på, at det faktisk fjerner lugt og ikke bare overdøver den, men det er efter min mening/vurdering løgn.)

• #8   25. sep 2010 Og... lidt mere smiley Hvis I skal give den en chance, så skal Rodalonen have lov at virke i nogle timer. Og formentlig gentagende gange.

• #9   26. sep 2010 R10 vil jeg osse sige som eneste chance. Edikke hvis den kan vaskes. 1 spsk bagepulver opløst i 1 liter vand er osse en mulighed. Det virker på hankattestrint her

• #10   27. sep 2010 Tak for tilbagemeldinger... vi har forsøgt os med både rodalon, bagepulver tricket men uden held desværre

det er lidt øv for vi har lige fået den for en måned siden i gave... Vi vil prøve at finde R10 eller UrinOff...

Den korte historie til hvorfor den er stænket til af en han kat var fordi vores hun kat vare ude med døren på klem og imens var undertegnede lige et smut på wc. Da jeg var færdig på wc så jeg han katten suse afsted og væk mens vores kat gik og "lugtede" til det sted hvor han strintede... og ja... pisse træls...

Men tak smiley

• #11   1. okt 2010 Hejsa

Jeg ville blot lige komme med en tilbagemelding i tilfælde andre kan bruge det...

Vi forsøgte os med rådet med "1 tsk. bagepulver samt 1 liter vand" og det brugte vi 3 gange, hvor vi pistede det "ramte" område med det. Nu er lugten helt væk og vi er super glade smiley

Så tak for rådet.

• #12   1. okt 2010 Velbekom Henning.

Kommentér på:
Han kat har strintet

Annonce