{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.917 visninger | Oprettet:

Hvor stor er DIN kat ?! {{forumTopicSubject}}

Hejsa Galleri

Efter at have købt et par søde killinger for nogle måneder tilbage, er det sgu gået lidt "katte kælling" over mig som min hun kæreste siger. (;

Jeg finder dog ofte også mig selv, sidde og beundre vores nye dyr. Jeg har aldrig haft kat før og har altid gennem min barndom haft hund så det er en helt ny sjov oplevelse for mig, anede ikke at katte havde så forskellige personligheds træk osv.

Nå men til sagen, en af de ting jeg har fulgt meget med i med katte, er størrelsen. For da jeg købte vores kræ var jeg ganske uvidene første gangs køber, som ville overraske kæresten med et par søde missere og jeg havde kun et kriterie, nemlig at katten skulle være så stor som overhovedet muligt, for skulle jeg som mand have en kat, så skulle den sgu også næsten være så stor som en hund ;D

Så jeg købte os et par blandings killinger, hvoraf moderen er maine coon. Vi så billeder osv. Men der er dog ingen garantier når der ikke er stamtavler (lærte jeg efterfølgende) de er da også korthåret begge vores kræ, men har lange hår i ørene og lange haler, samt andre træk jeg kan sammenligne med en mco.

Har så gennem den tid vi har haft dem, fulgt deres størrelse med loop ;D skulle jo gerne have en lille pony, og idag, er de 5 måneder og 11 dage gamle og vejer henholdsvis

3.5 kilo og 3.1 kilo. og er ca. 85 og 89 cm lange (pote til pote).

Nu må i ikke misforstå mig, jeg er bedøvende ligeglad med om det er den ene eller anden race, men jeg elsker kæmpe store katte, så

hvor stor er din mis/missere, kg, ptp, og alder ?

bare sådan lidt for sjov! ;D

hilsen Lasse

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor stor er DIN kat ?!
Kommentér på:
Hvor stor er DIN kat ?!

Annonce