1.103 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Planter? Planter?

Min hankat elsker at guffe i potteplanter, hvillket jo er et problem når så mange planter er giftige for katte.
Jeg har set mange lister over de giftige planter, men de er bare så frygteligt lange at have med ud og handle, så jeg ville høre om I kunne hjælpe mig med en liste over planter som man godt kan have når man har kat...

Jeg ved godt at det er magelighed fra min side, men listen over planter som er ok kan vel næsten kun være kortere end den over de giftige smiley

På forhånd tak smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Planter?
  • #1   10. sep 2010 alle former for bambus og duftgerania, som de bestemt ikke vil bide i. Den dufter af citrus.

• #3   10. sep 2010 Det lyder godt, for det er planter som jeg rent faktisk godt kan lide smiley og det med citrus er godt, for han HADER virkelig citrus smiley

• #4   10. sep 2010 Bambus, bananplante (musa paradisiaca), kaktus - div. ægte kaktus, katnip (nepeta cataria), kongevin (cissus), paletblad, væddeløber, kattegræs

• #5   10. sep 2010 Heidi N - jeg har ikke haft planter længe og nu savner jeg virkelig noget grønt (selvom at jeg er MEGET god til at slå planter ihjel)... Men jeg må give dig ret i det med at katte pynter bedre i vindueskarmene og jeg stiller heller ikke noget i dem, med mindre at det skal blive smadret smiley Min kat ved godt at han er kongen og at vindueskarmene tilhører ham smiley

• #6   10. sep 2010 Jeg må osse indrømme at det er meget længe siden jeg har haft grønne planter. Men jeg må så lige tilstå at de sidste 2 røg fordi jeg glemte at vande, det skal misserne ikke have skyld for. Jeg tror ikke der er nogen katte der bryder sig om duftgeranien ( i gamle dage kaldet ørepineplanten). men det er bare længe siden jeg har set den nogen steder. Men det er helt klart et par stykker af dem jeg skal have, hvis jeg skal have igen. Ellers køber jeg stuemambus, mest for kattenes skyld, de elsker at æde dem.

• #7   11. sep 2010 Jeg synes at kattegræs er ganske dekorativt, så jeg har næsten altid altid noget til spiring.
    Så havre- eller hvedekerner i almindeligt pottemuld i en køn potte, stil det lyst og vand (ikke overvande). Så bliver der noget grønt at se på, og noget katten kan gnaske i smiley

• #8   12. sep 2010 Tusinde tak for alle jeres gode svar smiley

Kommentér på:
Planter?

Annonce