{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.269 visninger | Oprettet:

Hvide katte - "yt"?? {{forumTopicSubject}}

Hej Katte galleri.

Min kat fik for 12 uger siden et lille kuld killinger på 3 stk. Heraf er én af killingerne sort og de to andre er hvide med sort/grå pletter.

Vi har før haft en del kuld killinger og vores skønne killinger bliver normalt revet væk. Har altid fået massere af henvendelser.
Denne gang er det så første gang vores skønne kat har fået hvide killinger. Farmand er en forbi løbende hvid hankat. Men alt er ikke som det plejer. Killingerne har nu været på nettet i tre uger og jeg har ikke fået en eneste henvendelse på de to hvide killinger. Den sorte killing har jeg fået mange henvendelser på og han bliver hentet i morgen.

Er hvide katte bare yt, eller hvorfor er der ingen der henvender sig på dem?
Selv synes jeg jo de er fantastisk smukke og især hunkillingen er vildt charmerende. Men desværre har vi katte nok og kan ikke beholde dem.

Missermor bliver stereliseret når hun er ovre denne omgang killingeræs.

Kathrine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvide katte - "yt"??
  • #2   4. sep 2010 Men kattene er hverken helt hvide eller døve smiley Det er jeg helt 100% sikker på! smiley

Og der er altid mange huskatte tilsalg herinde, så det burde ikke være det der gjorde en forskel. smiley Jeg undrer mig bare i forhold til hvordan det plejer at være med henvendelser og har jog som sagt fået mange henvendelser på den sorte bavian-mis smiley

• #3   4. sep 2010 jeg har netop været inde og se dine hvide katte og synes de er lækre, men for mig er det afstanden der forhindrer smiley

• #4   4. sep 2010 Jeg vil personligt ikke have en helt hvid kat, da der er gode chancer for den er døv

• #5   4. sep 2010 Jeg har en hvid killing og han er så skøn
    Var ikke så vild med hvide katte, før jeg fik ham.. hans pels lyser som diamanter i solen han er så flot !

Han er godt nok døv men har heller ikke mødt en kat som var mere kælen og menneskeglad end ham, og han elsker at snakke nok fordi han er døv så snakker han meget højt, men synes nu kun det er sødt smiley

Og han er faktisk den eneste som gider lette røven når man kalder (han kommer kun hvis man for øjenkontakt og laver mundbevægelser) men så kommer han også med det samme

• #6   4. sep 2010 Ja, jeg kan forstå at det er fordommen om at de kan være døve der nok hænger i luften... Men begge to registrer pludselige lyde også når de ikke er sammen, så jeg er temmelig sikker på at de kan høre smiley

Og tak for rosen af de små. smiley

Silje: Han lyder som en skøn misser smiley

• #9   4. sep 2010 jeg har også hvide katte samt 2 helt hvide killinger, jeg synes bestemt ikke det virker som om hvide katte er yt, men det er nok ikke så nemt generet at komme af med killinger :0(

• #11   4. sep 2010 Med alle de overskudskatte der findes i Danmark, er der jo mange der osse brænder inde med killinger, og denne gang er det bare dig. Nej jeg tror ikke hvide katte er yt, men til gengæld skal de helst have blå øjne og længere pels end en huskat. Altså en blandingskat.
    Det er osse derfor mange af os anbefaler, kraftigt, at få neutraliserede sine katte, med mindre man er 100 % sikker på at kunne komme af med dem, eller man har et decideret opdræt. Det er ikke fordi, som en del påstår, at vi er snobbede fordi vores katte har tavler, men nettip fordi vi er nogen af dem der ved hvor svært det kan være. Plus alle dem der arbejder på internaterne eller har anskaffet sig internatkat/te.
    Inden man få killinger, skal man lige tænke på de ca. 700.000 hjemløse katte. De kommer jo et sted fra.

• #12   4. sep 2010 Det er kun helt hvide katte at der er
    en lille risiko for at de er døve, men
    der bliver de høre testet...

Kommentér på:
Hvide katte - "yt"??

Annonce