{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Har været væk i ca 7,½ time {{forumTopicSubject}}

i dag hoppet mira ud af vinduet mens de andre katte var ude.

og nu har jeg ikke set hende siden kl.13.

de andre katte ved godt hvor de bor og hopper selv ind af vinduet, men har ikke set synet at hende.

har været rundt i kvateret og kigge og kalde.

Har haft hende 1 måneds tid og hun har siddet i vinduet og kigget ud.

tror i at hun kan finde hjem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har været væk i ca 7,½ time
  • #1   3. sep 2010 Hun ligger sikkert og gemmer sig. Det er jo hende af dem du har der er sky. Jeg håber da at du har fået hende øremærket, ellers bliver det meget svært for eventuelle findere af hende at vide hvor hun hører hjemme.
    Jeg håber da at hun kommer når det bliver mørkt. Hun er sikkert rigtig bange lige nu. 7½ time er lang tid når det er første gang hun er ude på egen hånd

• #2   3. sep 2010 det er min voksen kat, hun har ikke fået øre mærke, men har halsbånd på med navneskilt.

skal jeg så lad vinduet være åbne i nat vis hun kommer hjem?

• #3   3. sep 2010 nu valgte hun selv at hoppe ud, og det er gået bedre med hende efter jeg har fået de 2 killinger.

og grunden til at syns de skal ud er fordi det er sundt for dem at komme lidt på opdagelse.

har ingen problemer med killingerne, de har fundet ud af at komme hjem igen.

og har også haft mira i 1 måned

• #4   3. sep 2010 *nu valgte hun selv at hoppe ud*
    self gjorde hun det, det ville de fleste katte gøre, er ikke sur eller noget men halsbånd hjælper sjældent, faktisk kan det skade mere end det gavner og hvis din kat gemmer sig i en busk eller noget andet har hun nok fået revet halsbåndet af så husk at chippe/tatto dem allesammen også selvom det skal være indekatte.

Ellers hæng sedler op forhør dig hos naboer og så er det eller ud at lade og husk at tage noget mad med, som du kan rasle med.

Håber du finder katten
    mvh

• #5   3. sep 2010 Og husk at lade vinduet være åbent i nat så hun kan komme ind og stil evt til mad neden under vinduet

• #6   3. sep 2010 sætter sedler ud i morgen og leder videre i morgen, lader vinduet være åben og sætter noget mad ud til den, så håber jeg at den kommer hjem

• #7   3. sep 2010 Ja og når du finder hende så hold dem indendøre indtil de har været til dr dyr og er blevet chippet eller tatoo.. hun er vel stereliseret ?

• #8   3. sep 2010 okay, nej det er hun heller ikke blevet endnu, men bliver det når hun skal til dr.dyr

• #9   3. sep 2010 Ja jeg håber bestemt osse den stakkels kat kommer hjem.
    Jeg håber osse at du snart begynder at tage i mod alle de råd du selv gennem flere tråde har bedt om at få. Alle råd har frarådet dig at lukke især Mira ud.

• #10   3. sep 2010 Undskyld mig men ja hvis du lader et vindue stå åbent hopper katten jo logisk nok ud. Det er noget vås med med at det er sundt for dem at komme ud hvis de aldrig har prøvet det. Jeg har 6 INDEKATTE og de kommer aldrig ud andet end i deres kattegård, for det 1. vil jeg ikke blive ringet op at de er blevet jordet ned af en bil for det 2 .slæber klamme dyr med hjem for det 3 kan de påføre sig sygdomme som katteaids. leukæmi og alt muligt andet..
    Håber hun selv finder ind igen den stakkel.

• #11   3. sep 2010 Held og lykke og håber at hun lusker hjem i nat.
    Og håber da at alle 3 er stereliseret.

• #12   3. sep 2010 Okay hvis hun ikke er stereliseret er der jo en chance for at du skal have killinger senere hen, men det kommer jo også an på hvor længe hun bliver ude, håber hun kommer hjem til dig i nat

• #13   3. sep 2010 **nu valgte hun selv at hoppe ud,**

Så var det da heldigt, at hun ikke VALGTE at hoppe fra 4. sal :S

• #14   3. sep 2010 bor i stue etage,nu har alle kattene været vant til at være ude, så det er ikke fremmed for dem, og mira har også været vant til det.

• #16   3. sep 2010 har nu også regnet med at få den fiket når jeg for tid hos dyrlægen, også fordi jeg har en han killing som bliver voksen på et tidspunkt.

• #17   3. sep 2010 de er ikke gammel nok til at blive gravide endnu, de er kun 2 måneder

• #19   3. sep 2010 skal også ha dem til dyrlæge når det er muligt, men lige nu er der noget andet som forhændre dem i det.

han katten jeg har til salg, er ikke min det er en jeg "passer" for en veninde som ikke har plads til den.

så ejer kun 3 katte, og skal heller ikke beholde han katten.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #21   3. sep 2010 Camilla T... du skriver du først vil lede efter katten i morgen.:-( Tror du ikke det er bedre at du allerede NU begynder at lede efter henne, jo længere tid der går kan hun komme længere og længere væk fra hjemmet, Hvis det var min kat havde jeg været ude og lede næsten lige fra katten forsvandt og jeg begyndte at blive urolig Når det er mørkt og stille er det den bedste tid at du måske kan finde hende og ikke på computeren. Jeg ville heller aldrig begynde at lukke mine 2 killinger på kun 8 uger ud i det fri.

• #22   3. sep 2010 skynd dig dog at logge af nette og ta ud og lede, nu har du fået over 20 gode råd her i tråden, hvorfor sidder du så stadig på din flade når du måske kunne have brugt tiden på at finde katten ?

• #23   3. sep 2010 har været ude og lede efter hende, men intet held.

han katten er også 14 uger.

tag ud i morgen tidlig og leder videre, vil også holde mig vågnen det meste af natten, vis hun nu skulle komme hjem.

er skam bekrymret for hende.

• #24   3. sep 2010 Håber du finder hende igen, men ja ud og led nu hvor det er rimeligt stille for hvis hun har været skræmt kan hun sidde i et træ eller busk og ikke kunne komme fri når hun har halsbånd på og så skal man kunne høre at den mjaver tilbage når man kalder på den så man kan få den fri, aldrig halsbånd på en kat hvor der er den mindste risiko for a den kan komme ud, er forfærdeligt hvis de sidder fast

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
    #25   3. sep 2010 I 10 minnutter smiley

• #27   3. sep 2010 Enig med Lone J
    Håber du hurtigt finder katten!

• #28   3. sep 2010 selvfølgelig hopper de ud når vinduet er åbent ...

Når man vælger at lade sine katte gå frit er det nødvendigt de er vaccineret og bliver neutraliseret inden de er kønsmodne.

en omgang kattesyge - så er der ingen killing mere ..

Håber killingen kommer hjem snart, stakkels killing.

• #29   4. sep 2010 giver du os en opdate når du finder hende ? smiley

• #30   5. sep 2010 selfølgelige. skriver det på min profil...

Kommentér på:
Har været væk i ca 7,½ time

Annonce