1.400 visninger
|
Oprettet:
har brug for hjælp {{forumTopicSubject}}
Halløj..
hvad skal man gøre for at komme af med en kat ??
jeg har den dejligste killing på 4 mdr som bare ikke kan med mine andre 2 katte... han er efter min hunkat så meget så hun ikke tør komme ind mere.. han er en super dejlig kat som bare har brug for at være alene kat.. er der nogen som ved hvad man skal gøre ??
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.211
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.835
Der er svært at finde nye hjem til sin kat, der er SÅ mange der enden gives væk eller sælges til meget små penge...
Ellers kontakt internater, men er ikke sikkert de tager flere katte ind da der også er fuldstændig overfyldt.
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Jeg ville tage nogle nye gode billeder. Skrive om han har fået div, orme loppek. Oplys i dba hvor i landet du bor, så folk kan se kørevejledning til dig. Det samme i gul og gratis. Og så skriv kr. 50.-
Tag din tlf. når den ringer og svar på div. spørgsmål i dine annoncer.
Held og lykke.
Hvis billderene er gode, så bliver han også solgt. Husk at gentage din annonce. Folk kigger oftest kun de tilbud der er fra samme dag eller dagen før.
aug 2010
lotte... nej tro mig de kan virkelig ikke sammen.. han har givet min hunkat gevaldige store sår, desværre.. og hun vil slet ikke i nærheden af ham, for når hun endelig hopper ned overfalder han hende med det samme... så hun er igang med pennecillinkur for 2. gang pga betændte sår... og ja jeg ved det er ham da jeg har set det ske...
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
aug 2010
i starten kunne de godt sammen og han kan os for det meste sammen med min hankat.. det er bare hunnen han ikke kan med..
da jeg fik ham holdte jeg ham ude på badeværelset det meste af dagen så de andre lige kunne vænne sig til tanken.. og så blev de introduceret hen af vejen til hinanden præcis som dyrlægen sagde... hvilket gik godt i et par dage...
har haft ham nede ved dyrlægen og hun siger han er en sund og rask kat, som bare skal være et sted hvor der ikke er andre katte.. han er meget nysgerrig som en killing skal være og der er intet galt med ham.. heldigvis, og hun opfordrede mig at sælge ham da jeg er begyndt at hyle ove jeg ikke ved hvad jeg skal gøre...
aug 2010
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 367
aug 2010
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 584
Nu skal han nok komme af sted.
aug 2010
Blive hårdt når nu jeg har sagt til mig selv at jeg skal af med ham