844 visninger
|
Oprettet:
anskaffe endnu en kat {{forumTopicSubject}}
Har tænkt over at anskaffe en killing, så den evt. kan lokke min nye kat ud. også de også kan nyde hinanden selskab.
men hvornår vil det være det bedste tidspunkt?
min nye kat er ikke helt tryg endnu, og kommer kun frem om natten eller når jeg ikk er der.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Tålmodighed er det eneste der skal til.
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 277
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 115
Har lige nu 4 NFO'er.
Den første vi fik var Hannibal.. Vi fik ham da han var lige rundet 1 år, og det har virkelig taget tid for ham at falde til her.
Vi har nu haft ham siden januar, og først nu her i løbet af den seneste måned, er han faldet sådan RIGTIG til..
Men allerede først i april fik vi nummer 2 (en killing). Og det hjalp altså ret godt på Hannibal.. Han lå knap så meget under sofaen, og var MEGET mere fremme, og begyndte at lege med den lille ny! Så der skete virkelig fremskridt!
Ved os hjalp det at få en killing ind, som han kunne lege og kommunikere med.
Siden hen er der så kommet 2 mere ind i flokken, hvilket Hannibal NYDER!
Så det kan bestemt lade sig gøre..
Jeg har i hvert fald oplevet at min MEGET bange og usikre kat, blev mere sikker på sig selv og turde meget mere.
jul 2010
så derfor tænkte jeg at en killing vil sætte liv i det hele og måske for hende til at komme mere frem. hun er vant til at være sammen med andre.
maj 2010
Bange over den mindste lille bitte lyd! Han tilbragte rigtig rigtig meget tid under sofaen det første lange stykke tid (faktisk indtil vi fik den lille killing)
Så blev der jo gang i den (for killingen tog det HELT cool med at skifte hjem, det var den faktisk ligeglad med) og det smittede af på Hannibal..
Så det lykkedes herhjemme..
Mit eneste råd til dig er at finde en killing som har gå-på-mod. En der ikke er bange af sig.
Held og lykke Håber du har fået bare lidt hjælp, som du ku bruge
maj 2010
Så er det jo en endnu større omvæltning for hende, at være helt alene!
jul 2010
maj 2010
- Men alt dette har du sikkert været igennem
jul 2010
anskaffe endnu en kat