{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Historien om Skyggen {{forumTopicSubject}}

Skyggen, sådan har vi døbt en hankat, vi har set næsten siden vi flyttede hertil i august. Han er stor og helt grå, og han var meget sky, vi så kun lige skyggen af ham, men begyndte så at sætte mad og vand i stalden til ham. Den sidste måned er han blevet mere og mere tam, han vil så gerne kældes med. Hvis vi over i stalden gik og "arbejdede" med hestene og ikke lige snakkede med ham, så gav han sådan nogle mærkelige lyde fra sig, indtil vi kom hen og nussede ham, så spandt han glad.

Vi tror nogle har haft ham inde før, men så bare efterladt ham alene, for han har helt sikkert været vant til mennesker før hen. En af naboerne mener han har tilhørt nogle der før har boet på gården og så er flyttet og efterladt ham alene.

Nu i lørdags, kom han tilbage efter at have været væk 3-4 dage. Men han havde en stor byld på kinden. Vi snakkede med dyrlægen, der gerne ville se ham. Vi troede ikke vi kunne lokke ham ind i kattekassen, men der var ingen problemer han gik fint derind selv.

Dyrlægen sagde da hun kom med ham, at det var en gammel dreng og han var ikke kasteret. Det kunne måske forklare nogle af "Sejes" killinger var grå. Nå, men Skyggen er så nu flyttet midlertidig ind på mit badeværelse, hvor han har boet siden i lørdags, og han han igen skal han sin frihed, kommer jeg til at savne det store går kæmpe, for han er en rigtig kælegris, og jeg spekulere også lidt på om han mon selv vil ud igen.

Ps. vi har ikke fået taget billeder af ham endnu, men gør det i dag når han skal have sin pille. Så skal I nok se vores "store" Skygge.

Vi har fået at vide vi er skøre, fordi vi betaler dyrlægeregning for en kat der ikke er vores, men vi kan da ikke lade ham være når han er syg. Og fra nu af er han en af vores. Han har ingen chips og er ikke øremærket.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Historien om Skyggen
Kommentér på:
Historien om Skyggen

Annonce