{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

UHELDIG IGEN ! ASTI ER SYG ! :'( {{forumTopicSubject}}

Først den påkørte killing , så katten uden hjem , i mellemtiden en del andre uheldige ting , og nu har jeg lige været ved vagt dyrlæge med Asti . Da jeg kom hjem fra arbejde kom hun ikke ud til døren og hilste på som hun plejer , jeg fandt hende så på badeværelses gulvet , hun skum svedte og gispede . Ringede så til dyrlægen som sagde at jeg sku komme med det samme , OK , a sted med mig , med en meget sølle mis . Sad og ventede i 2 timer på svar , men dyrlægen havde svært ved at finde ud af hva hun fejlede så fik taget blodprøver som vidste et EKSTREM højt indhold af hvide blodlegemer så det har åbenbart været en slem bakterie , så hun er kommet på penicilin . PYHA tænkte jeg , for så kan hun blive forholdsvis hurtig frisk igen . Hun ligger nu i sin mors skød hvor jeg forsøger at få lidt vand i hende .

men for pokker , jeg var grædefærdig da jeg så hende . Har aldrig fået så stort et stik lige i hjertet , min lille guldklump er syg smiley

Undskyld det lange indlæg , er bare ved at være godt træt af at ALT uheld rammer mig smiley og stakkels lille Asti mis smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UHELDIG IGEN ! ASTI ER SYG ! :'(
  • #1   3. aug 2010 puha da håber snart din lille misser får det bedre

• #2   3. aug 2010 awww stakkels asti smiley !! men godt at hun har sådan en god mor som dig!! smiley

• #3   3. aug 2010 Lille asti smiley Godbedring med staklen!
    Du har ikke heldet på din siden for tiden, knus sendt din vej....

• #4   3. aug 2010 Nej det har jeg bestemt ikk Randi K . Tak alle sammen , nu satser jeg på det blir bedre i løbet af natten . Hun har lige været inde i bakken , men har heldigvis fået noget med hjem til hvis hun får tynd mave af penicilinen .
    Men jeg fik noget forholdsvis stærkt penicillin til hende , så han sagde at hun nok ville blive frisk inden lang tid . så nu skal jeg bare snakke med min egen dyrlæge så hun kan komme til tjek om 5 dage . Puuh , det blir en dyr omgang . Det er ikk sjovt på en elev løn , men for søren - hun er jo min lille Baby , så jeg betaler gerne prisen for at hun bliver rask igen .

Lige nu ligger hun rigtig og putter hos mig , Det er rigtig rart selvom hun er skidt . Nu vil jeg snart tage hende med mig ind i seng og så ser vi lige det hele an i morgen smiley

• #5   3. aug 2010 Ja, tag hende med i seng og hygge smiley Det ville hun nok sætte pris på....
    Det er dyrt at have dyr, hehe... Men hvis det bliver MEGET dyrt, tror du så ikke i kan finde ud af at dele regningen op i 2-3?

• #6   3. aug 2010 Stakkels jer smiley Håber på hurtig bedring smiley Knus sendes til dig, også herfra smiley

• #7   4. aug 2010 årh den lille stakkel, god bedring med hende

• #8   4. aug 2010 Randi . Heldigvis har jeg lavet en opsparing til de her tilfælde så jeg ikk behøver selv at sulte smiley
    Nu har hun fået en go' nats søvn , har ikk set hun har været vågen , hun virker lidt friskere i dag , stadig sløj , men det er dejligt at ku mærke en lille bedring smiley

• #9   4. aug 2010 Hvor er det synd for den lille mis og uheldige dig. Kender det så godt. Jeg krydser fingre for at der snart falder ro på, for det er da en masse uheldige ting i har været igennem.
    Rigtigt godt at du har lavet en opsparring, gid alle var lige så fornuftige.
    God bedring til lille Asti
    Kram herfra

• #10   4. aug 2010 Pulleh- Det har vi også gjort... Da min mand blev fyrret og kom på løntilskud og jeg blev sygemeldt... Tænkte vi også det var beder at ligge lidt penge fra smiley
    Så der står og en slat til hvis uheldet skulle være ude...
    Det er nemlig en rigtig godt ide hvis pengene for en tid er små...

Dejligt du kan mærke en bedring på hende. smiley
    Knus

• #11   4. aug 2010 Er lige kommet hjem , hun spise og drikker selv nu . Men sover det meste af tiden . Det værste er at give hende penicilinen , det er rigtig træls for hun nægter at spise den .. Øv , men i bedring , det er hun smiley

• #12   4. aug 2010 Pulleh- Ja, det er træls at tvinge dem, men kan du ikke give det sammen med noget?
    Min hankat får også sådan nogle kapsler, dem lukker jeg op og putter sammen med lidt vådfoder fra hills smiley Det ryger ned med det samme, hehe...

• #13   4. aug 2010 Jo hun får en godbid lige så snart jeg har fået den i hende . Men dyrlægen sagde at hun helst ikke måtte tygge i den , da den vidst var hård ved spiserøret hvis den er knust .

• #14   4. aug 2010 Nå, ja så er der ikke rigtig andet at gøre smiley Øv...

• #15   4. aug 2010 Jeg har altid en engangssprøjte (10 ml) til hjælp når mine får piller. Ind med pillen og sprøjt vand ind i munden på katten så hurtigt du kan, så kan de ikke undgå at synke hurtigt, og du er fri for at hun bider den i stykker. Jeg bruger det til mine ene hunkat når hun skal have p-pille, hun er en sand mester i at gemme den i munden.
    Men du bliver sikkert ikke populær hos missen

• #16   4. aug 2010 Marianne : Det er en go' idé , men det går faktisk okay , så længe hun får en godbid efterfølgende smiley Så tror i første omgang at jeg undlader for meget der kan irritere hende . Min dyrlæge var så sød at ringe i dag og høre hvordan det gik med hende . Skal så vidt muligt holde hende i ro , fordi hun har meget feber , så hun må helst ikke komme til at få det varmere , men må heller ikke afkøles for meget . Heldigvis er hun nem at holde i ro . Hun har bare sovet og sovet , og helst så tæt på mig som muligt , om natten vil hun ind og ligge ved mig under dynen , og sådan ligger hun til næste morgen . Lille pus . Så kan man ellers mærke at man er elsket . Det er helt rart selvom jeg har ondt af min lille baby-mis .

• #17   4. aug 2010 Især med Ronaxan er det vigtigt at skylle efter - det ætser

• #18   4. aug 2010 Hvor er det dejligt at høre at det går fremad med lille Asti. Håber i får en dejlig nat arm i pote.

Kommentér på:
UHELDIG IGEN ! ASTI ER SYG ! :'(

Annonce