{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rokke tænder og gummer der klør?
  • #1   21. jul 2010 Katte kan godt få rokketænder.. Min lille drenge mis er nu 6 måneder, og er netop ved at være færdig med at skifte alle pløkkerne. Han har også bidt i forskellige ting, da det var ømt i munden. Vi gav ham en strømpe som han bed i, og gav ham ekstra vådfoder. Jeg ved ikke om du kan få noget specifikt legetøj til Katte der skifter tænder.

En anden ting er, at han elskede når vi masserede hans tandkød, og faldt tit i søvn med en finger i munden. Hehe..

Men alt legetøj til katte er vel relativt? Sådan har vi i hvert fald erfaret det herhjemme smiley

• #2   21. jul 2010 blondie89 okay jeg takker for dit svar. vores luna her det med at bide i sådan en tæppe vi har og så papkasser. men en strømpe er jo en god tng det hade min farmors hundevalp da den skulde skifet tænder...

sådan en får hun da lige. smiley

takker meget for dit svar.

• #6   21. jul 2010 Mine katte har stor glæde af kaninører, kaninhaler og kaninpoter. De fungerer ud over leg som perfekte tandrenserer til katte. Selv de gamle jeg har, døjer ikke med dårligt tandkød og den slags efter jeg er begyndt at bruge det. Det er her i huset osse noget af det bedste legetøj, hvis du spørger kattene. De ender som regel med at æde dem, hvilket iøvrigt er en del af det. Jeg vil tro det kunne hjælpe lidt på din killing.
    Hvis man ikke går på udstilling og køber dem der, kan de købes hos Jekas på nettet. Og så er der få steder/dyrlæger der har dem.

• #8   21. jul 2010 Hej Lisbeth, jeg synes virkeligt du skulle prøve de kaninting. De små misser har voldsom glæde af dem. Ved Jekas kan man osse købe "totter" som er gode til helt små killinger.

Jamen Lisbeth, jeg er kommet meget i Vejgård og min læge bor osse i Vejgård. Jeg kan ikke selv placerer lige hvor og i hvilken forbindelse det er jeg har set dig, men jeg ved der er noget bekendt ved dig. Lige siden jeg så dit billede første gang, har de små grå forsøgt at finde det frem, men uden held, men det kan være det lige pludseligt kommer. Nu Bor jeg i Svenstrup/Godthåb.

Kommentér på:
Rokke tænder og gummer der klør?

Annonce