Hjælp - tisser over alt! {{forumTopicSubject}}
Kæresten og jeg har en 2-årig maine coon hunkat - indekat - som volder en del hovedpine lige for tiden.
Det startede for et par måneder siden mens hun var i løbetid, hvor hun tissede over det hele i vores gæsteseng ovenpå, på et lille stykke gulvtæppe foran terassedøren og på køkkenbordet. Hun har ellers altid været renlig.
I morges da jeg stod op havde hun tisset på hundens tæppe. Og lidt senere tissede hun i sofaen! Hendes kattebakke er ren, så jeg kan simpelthen ikke forstå hvorfor.
Vil det hjælpe at sterilisere hende?
Eller kan det være pga. hunden? Hun har ellers ikke gjort det før mens vi har haft ham.
Det er bare ved at være for meget, når hun ødelægger møblerne, så hvis der er nogen der kan komme med et bud på hvad vi kan gøre, så vil jeg være evigt taknemmelig!
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 156
Den eneste grund til at hun ikke er blevet det for længe siden er, at hun er umulig at få børstet igennem medmindre hun er i løbetid. Hun er blevet klippet ved dyrlæge 2 gange fordi hun fik knuder.
Hun er den mest hidsige og egenrådige kat jeg nogensinde har mødt.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Men få lige tjekket at der ikke er blærebetændelse.
dec 2007
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 3 Emner: 5 Svar: 500
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 156
Jeg havde ellers fået at vide, at neutralisering ikke fjerner hormonerne, og dermed ikke ændrer nogen, men det passer vidst ikke når flere siger at det hjælper!
Hjælp - tisser over alt!