{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødekasse?
  • #1   29. jun 2010 nederst aviser ....dernæst et almindelig lagen eller dynebetræk.....ALDRIG frotte, da killinger ikke kan trække kløerne ind, og derfor kan komme til skade ved at hænge fast i løkkerne i frotte.....
    skift det underste når fødslen er ovre og skift det øverste hver dag...

• #2   29. jun 2010 Det er en god ide at have flere forskellige fødekasser rundt om i huset smiley og så må du håbe at missemor vælger en af fødekasserne, for missemor skal selv tro, at det er hende der har fået ideen til hvor hun skal føde smiley

Min missemor foretrak at føde i en balje smiley under selve fødslen var baljen foret med et badelagen og et gammelt hovedpudebetræk smiley

Da fødslen var overstået skiftede jeg det naskede underlag ud med et nyt hundetæppe smiley

• #3   29. jun 2010 du kan kikke under mine bilder der kan du se mine kattes fødekasse. men ellers kan man jo tag en papkasse med log på og lave et huld i

• #4   29. jun 2010 En stor flyttekasse har en rigtig god størelse. Jeg ligger aviser i bunden og gammel udtjent sengetøj. Øverst ligger jeg et tissestykke, som man bruger til babyer. Det er nemt (pga bagsiden) at lirke væk efter fødslen, så missemor og børn igen kan ligge tørt.
    Hav nogle stykker stående og lad missemor selv vælge.

• #5   29. jun 2010 I Lidl kan man få en rigtig smart papkasse - det er de kasser de har toastbrød i - de har en kant der er bukket ind i toppen af kassen, så kassen af sig selv danner en form for hule - den kasse brugte min missemor de første 3 uger, og derefter kom killingerne naturligvis i kravlegård smiley

Kommentér på:
Fødekasse?

Annonce