{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.249 visninger | Oprettet:

Hvilken slags kattegrus? {{forumTopicSubject}}

Hej derude smiley

Jeg ville lige høre jeres bud på, hvilken slags kattegrus i mener der er det bedste til prisen? Altså med hensyn til holdbarhed, lugt, pris osv. Jeg er nemlig i gang med at finde noget til mine 2 katte, som jeg synes er bedst.
Men de vil absolut ikke gå i træpiller, og jeg bryder mig ikke meget om "rødt" kattegrus, da de begge har hvide poter. Fortsat god sommer ;D

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken slags kattegrus?
  • #2   24. jun 2010 Oppe i Maxi zoo køber vi noget hvidt klumpende 20 L for 100 kr. smiley
    Er det bedste vi har gjort smiley
    Kan ikke huske navnet på det desværre.

• #3   24. jun 2010 Okay - Er det god til at hole lugten væk?
    Og hvor lang tid, får i sådan en sæk til række? (ca..)¨

• #4   24. jun 2010 * Undskyld skrivefejlene.. smiley Har lige fået lange kunstige negle på, så kan ikke helt styre mine fingre endnu.. smiley

• #5   24. jun 2010 Vi havde den i 1-2 måneder og vi skifter hverdag flere gange dagligt tar vi tis og hvad der ellers er smiley
    Og vi har to katte bakker.

Det er også naturligt middel og jeg synes bestemt det er godt imod lugten smiley

Kan også anbefaler fres and easy krystalerne dem har vi haft blandet i også ind i mellem da kastraten tisser meget og de suger rigtig godt smiley

• #6   24. jun 2010 Jeg synes bare jeg har hørt så meget negativt om fresh&easy..? Har selv prøvet det en enkelt gang, men det holdt ikke så lang tid, som der stod på pakken, at det skulle.

• #7   24. jun 2010 Jeg får leveret af Olivers. 55 kroner for en stor pose. Og det er IKKE tilsat parfume af nogen art, det er der ikke nogen grund til at udsætte kattene for. Fjerner man klumper er det meget begrænset hvor meget det kan komme til at lugte, men det gælder alle mærker.

• mathilde G
    mathilde G Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11
    #9   24. jun 2010 Vi bruger mega... det er mega godt, man kan slet ikke lugte at vi har kat, og jeg tømmer langt fra hver dag. Hvis ikke det var den så havde jeg klar valgt Classic Extreem. Kvaliteten er den samme.

• #10   24. jun 2010 jeg bruger Golden Grey Master.. det er det bedste jeg har oplevet, suger helt suverænt og holder al lugt væk smiley

• #11   24. jun 2010 jeg har også brugt fresh and easy og det var jeg rigtig glad for, men det er lidt dyrere. Nu bruger jeg compact ultra og overvejer at gå tilbage til fresh and easy igen, for jeg var egentlig godt tilfreds med det

• #12   24. jun 2010 Hmm okay måske det var værd at overveje når jeg skal ud og købe grus igen. Det skal jeg nemlig en af de nærmeste dage

• #13   24. jun 2010 Kan også anbefale Extreme Classic smiley Jeg har brugt næsten en hel pose på 2 mdr og det er både i stor bakke og til min ilder bakke og renser bakke hverdag og det lugter heller ikke smiley

• #14   24. jun 2010 Jeg bruger også Extreme Classic og det er det bedste jeg har prøvet. Vi har 8 katte og her lugter aldrig af hverken p.. eller l... smiley

Kan så ikke lige holde mig til en enkelt pose pr. mdr, men jeg betaler det gerne smiley

• #15   24. jun 2010 Jeg bruger krystal grus fra Maxi zoo.
    Det er det bedste jeg nogensinde har købt. Og hvis jeg køber noget andet holder katten sig bare for han ville ikke bruge det smiley
    Iggy tisser ekstremt meget og laver stort rigtig meget. Men gruset holder i en måned. Men tømmer også bakken for stort hver dag. Jeg prøvede også det der extreme classic. Iggy er ikke langhåret, men har meget tykt pels. Men det gav det resultant at han fik kæmpe sår på poterne fordi det satte sig fast i hans hår på poten. og så prøvede han jo self og bide det af. ikke godt.

• #17   25. jun 2010 Jeg bruger Olivers de bliver endda leveret direkte til døren smiley

• #18   25. jun 2010 Jeg bruger AK grus.. og jeg er godt tilfreds med det- det samme er missebanden...

• Majbritt I
    Majbritt I Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 37
    #21   25. jun 2010 Bruger selv den klumpende fra Aldi til mine to drenge, startede ud med den der krystal og fortrød med det samme! den holdt ikke engang halvt så længe som der stod på pakken og så var der ingen af mine der syntes den var rar at grave i.
    Den fra Aldi holder rimelig længe ca. en måned og lugter ikke. Begge mine katte går hovedesageligt inde.

• #22   25. jun 2010 extreme classic eller super clumper....synes faktisk at super clumper dufter bedst (af babypudder).

Nok det bedste jeg ahr prøvet indtil videre, køb IKKE kattegrus i supermarkeder smiley dete r så dårligt at det ikke kan betale sig, da du bruger dobbelt så meget som evd det dyre smiley

• #23   26. jun 2010 Øh Classic Extreme :S Mener I ikke Extreme Classic?

Nå men jeg har gennem de sidste par år hamstret Extreme Classic (uden duft!) når det er på tilbud i Pet World. 16 kilo 100 kr. smiley (Normalpris 150 kr.).

Men pt. er der Ever Clean i bakken. SUPERGODT grus! Normalprisen er absurd. Men knaldtilbud: 2 x 10 kilo for 100 kr. Det er mit bedste gruskøb nogensinde smiley

Kommentér på:
Hvilken slags kattegrus?

Annonce