{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
754 visninger | Oprettet:

pels hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

hejsa... har et enormt problem med garfields pels... den ugler helt vildt... synes jeg børster haf meget ofte men der dannes totter der er umulige at få ud meget hurtigt.
han får royal cannins main coon foder... og er indekat så han har tiden til at pleje sig selv...men??
hvad skal/kan jeg gøre? synes han er så dejlig men hvis jeg skal side en time hver dag og børste er der ikke meget fornøjelse ved ham...han hader børster smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pels hjælp!!!
  • #1   6. jan 2006 ehh ved ikke hvad man kalder den børste jeg har men er med 100 små ståltrådsagtige "ben" den er ret god til at fjerne pels...han fælder åbenbart bare rigtig meget

• #2   7. jan 2006 øv synz ellers den var go, men kan godt se den ik kan ta det hele smiley

• #3   7. jan 2006 Vi havde også store problemer med vores hankat, men begyndte at sprøjte ham en gang imellem med noget der hedder Crystal Oil (fra Jean Peau, tror nok det er sådan det hele staves) og det har bare hjulpet helt enormt. Få alle pelsknuderne godt børstet væk, og så sprøjt ham godt med det.

• #4   7. jan 2006 kari- skal det sprøjtes på pelsen? eller er det sådan ligesom en sprøjte han skal have??
    overvejede godt nok et ordentlig lag balsam da han var i bad...meen ved godt det ødelægger ham bare smiley
    så den ide forblev en ide.

• #5   7. jan 2006 hmm på deres hp står den carde jeg har skulle være god til medium/lange pelse ??
    ved ikke rigtig
    (link fjernet)

• #6   7. jan 2006 Skriver også lige. Vi bruger det her: (link fjernet)
    Det skal blandes i destilleret vand og fordeles i pelsen med en vandforstøver. Jeg håber det kan hjælpe dig lige så godt som det har hjulpet os. Nu kan hans pels børstes med en alm børste, og han nyder det bare ;o) Der går også længere og længere imellem at vi er nødt til at sprøjte ham :o)

Kommentér på:
pels hjælp!!!

Annonce