{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.184 visninger | Oprettet:

Aflevering af kat på internat {{forumTopicSubject}}

Nu er det jo blevet dejligt sommervejr, så havedøren står for det meste åbent hjemme hos os og kattene er i løbegården. Den sidste ugestid har vi flere gange dagligt haft besøg af en fremmed kat, der går ind og æder kattemaden, brruger kattebakken og sover i vores sofa/seng eller hvad den lige finder tiltalende. Det er tydeligvis hjemløs og ingen i området kender den. Jeg har hængt sedler op i diverse butikker og har meddelt det til varmemesteren, men ingen savner denne kat.
Vi vil ikke have den, og har snakket om at køre ud med den på internatet, men kan man godt det?? Og hvad er proceduren?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aflevering af kat på internat
  • #1   6. jun 2010 I den her tid er der så ikke en meget stor chance for at katten bliver aflivet fordi det er sæson for hjemløse katte og killinger??

• #2   6. jun 2010 Det ved jeg ikke. Men det er egentlig heller ikke mit problem. Jeg gider ikke tage en tilløberkat til mig og kaste en masse penge i den ; dyrlægetjek, vaccine, ormekur osv.... For jeg har 3 katte og vi skal ikke have flere. Mit problem er at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved den....

• #3   6. jun 2010 Vild? Den kommer og går som det passer den - som om den har boet hos os hele sit lange katteliv. Jeg har ikke fodret den, hun gik lige ind i vores køkken og så det hele som et ta' selv bord, s¨å jeg jagtede den ud og er nu begyndte at sætte maden væk når jeg lukkede vores katte i kattegården. . . Men det er fuldstændig ligeglad med om jeg smider den ud - den kommer da bare igen.. Jeg får bip af den!!

• #4   6. jun 2010 Jeg har ringet til dyreværnets internat i Rødovre, de vil gerne tage sig af den og forhåbentlig finde ejeren, men hvis ikke vedkommende savner sin kat, så formidler de den til et godt hjem

Kommentér på:
Aflevering af kat på internat

Annonce