1.560 visninger
|
Oprettet:
Fødsel - Er det tid? {{forumTopicSubject}}
Ja, Blubbe skulle meget gerne snart føde. Igår nat ved 4-tiden lagde jeg mærke til super meget aktivitet i maven! Der var virkeligt bare fest hos killingerne tror jeg hehe
Idag har Blubbe holdt sig for sig selv. Hun har ligget ude i badeværelset hvor hendes fødekasse står, og er kun kommet ind i stuen når der var mad. Er det tegn på en snarlig fødsel?
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Men du skriver, at fødekassen står på badeværelset.
Der ville jeg ikke have den stående. Der er både for lyst og for megen trafik frem og tilbage, og når I har været i bad, er luftfugtigheden alt for høj, og det kan give de små lungebetændelse.
Kan du ikke stille den i en mørk krog et sted, hvor der er roligt?
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 63
Da min store kat, fødte, havde jeg stillet hendes hule (ja hun ville sku kun ligge i dén !! ) ind under en reol i den fjerneste ende af stuen, og hængt et tæppe ned foran, så hun ku få ro.
Men ja, når hun kun ligger der nu, og hun kommer frem for at spise, så kunne det godt tyde på det er ved at være...
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Det kan være tegn på fødsel, men det er forskelligt fra kat til kat. Min startede med at være meget urolig ca 18 timer før første killing. Hun miavede meget og ville hele tiden have min opmærksomhed og ville bestemt ikke være alene. Men som sagt er det meget forskelligt.
nogle æder vildt meget op til fødslen andre spiser ikke ret meget og nogen slet ikke det sidste døgn.
Nu ved jeg godt at du ikke har haft Blubbe så længe, så det gør det jo heller ikke nemmere for dig.
Husk at hvis du har andre katte, så kan selv den blidste missemor forvandle sig til en killer-maskine. Så det er vigtigt at du holder dem væk og selv lader Blubbe bestemme hvornår hun vil accepterer dem igen.
Fødsel - Er det tid?