1.146 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kat forsvundet i 8270 højbjerg Kat forsvundet i 8270 højbjerg

Det drejer sig om min mors kat Simba, som nu har været væk i 5 dage og hun er ikke vandt til at være ude... Har først lige fået det at vide af min mor nu, som selvfølgelig savner hende rigtig meget..

Hun bor i håndværkerparken i holme, og har været ude og lede flere gange dagligt uden held... Hvis nogen ser hende vil min mor gerne have besked (også hvis hun skulle ligge i en grøft)

Billedet er fra da hun var mindre, men viser hendes aftegninger: http://kattegalleri.dk/uploads_large_wm/296307.jpg?17-08-2009%2010:30:36

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat forsvundet i 8270 højbjerg
  • #1   30. maj 2010 Og min lillesøster er knust, da de to elsker hinanden (link fjernet)

• #2   30. maj 2010
    Øv da smiley Med alle de skure der er i Håndværkerparken er det desværre ikke usandsynligt at hun er blevet lukket inde.
    Gå en runde ved skurene og kald på hende, og lyt om hun mjaver. Og bed alle naboer tjekke deres skure.
    Og sæt efterlysningsopslag ved Bixen (hvis der ikke allerede er).

Hvilken "toft" bor hun? Jeg bor i området og vil holde skarpt øje! Evt. kan du sende din mors telefonnummer til mig på PB, så jeg hurtigt kan kontakte hende, hvis jeg skulle finde Simba.

• #3   30. maj 2010 Hun bor i sadelmagertoften og både hende om min søster har rendt kvarteret rundt, har bedt hende sætte seddel op ved bixen, men hendes printer virker nemlig ikke og hun kan derfor ikke sætte billede på... Typisk at den ikke virker når der er mest brug for det... Men sender lige PB

• #4   31. maj 2010 Må indrømme at jeg er i tvivl, men så den måske i det der dyr et eller andet i tingbjer/tranbjer.. er helt væk.. det må du undskylde.. Men er ikke den bedste til at huske eller stave hehe..

Men jeg var derud idag, og der så jeg en kat der ligner jeres.. Er ikke sikker, men den så ikke så gammel og have samme farver og størrelse.

Jeg så den i kun 30 sec, da de havde lukket. men håber det er den, prøv at ringe der inde imorgen.

• #5   31. maj 2010 Heidi, du tænker på Tingskoven. De fremlyser i øvrigt indkomne dyr på deres hjemmeside, så det er i hvert fald en side man skal holde øje med, hvis ens kat er bortløbet i Århusområdet.

• #6   1. jun 2010 Var på tingskoven i går og der var en der lignede hende lidt, men manglede det lange pels på halen, så desværre smiley intet nyt

• #7   2. jun 2010 En tanke: Lejligheden overfor din mors står vist tom. Simba kan være smuttet derind sammen med håndværkerne, og blevet lukket inde der. Synes din mor skulle bede viceværten om at få lov til at tjekke lejligheden.

I har nok før læst dette: (men her er den igen)

HVIS DIN KAT LØBER VÆK

*Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

*Lad om muligt et vindue stå åbent.

*Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

*Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

*Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

*Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

*Efterlysningsannonce i lokalavisen

*Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.

*Og efterlys på diverse kattefora.

*Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

*Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

Jeg krydser fingre.

• #8   3. jun 2010 Tinka D - Ja den står tom, godt klaret at du ved hvem hun er smiley Men snakekr lige emd hende om at prøve at tjekke der..

Kommentér på:
Kat forsvundet i 8270 højbjerg

Annonce