{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Øjendråber {{forumTopicSubject}}

Ida har haft et "lille møde" med nabokatten idag. Ida var blvet kradset, så fået sår på benet og et lille ved øjet. Hun har været ved dr.dyr for at blive tjekket. Hun er har fået antibiotika og vi skal holde øje med høvelse og bylder. Dr.dyr tjekkede øjet hvor der var en bitte ridse og Ida skal have øjendråber Terramycin. Med en til tider ilter kat når hun skal holdes til sådanne seancer vil jeg høre om nogle har et godt råd. Vi fik rådet at pakke hende ind i et håndklæde - kan det gøres anderledes?
På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øjendråber
  • #1   27. maj 2010 jeg bruger "håndklædemetoden" men så er vi osse 2 om det.
    God bedring med missen

• #2   27. maj 2010 håndklæde og nakkeskind- og så spritter jeg hånder godt af før, kommer "dråben" på min finger og så smøre jeg den ind i bunden af øjet- det er lidt nemmere at styre ens finger når man også har en lidt hidsig kat

• #3   27. maj 2010 Rettelse det er ikke dråber, men slags salve...det er tykt. Det lykkes efter kamp - nu misser hun med det øje hvilke hun ikke har gjort så ramt må det have.
    Josefine - skal det forstås som i kanten af øjet bare lidt længere inde. Ala der hvor vi kvinder kan lægge makeup streg på smiley
    Tak for råd - hvor er det dejligt at kunne søge hjælp her.

Kommentér på:
Øjendråber

Annonce