Hjælp til killing {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen... Imorges var kæresten og jeg i en børnehave... Min kærestes mor (pædagog) ringede og spurgte om vi ik nok ville hente en lille sort killing hun havde fundet udenfor, kold, rystende og pivende... Vi kørte efter ca 15 min og har nu fundet ud af at killingen er en lille dame Vi gætter på hun er ca omkring 8 uger, helt sort med en smule hvid på brystkassen og mellem bagbenene. Desuden tror vi måske der kan være en smule racekat i hende, pga hendes næse og pels.
Hun er meget tynd og var ekstremt rystende, kold og våd.. Og så skal det siges at hun var meget sulten. Hun spiste en halv skål mad da vi kom hjem... Udover det er hun hurtigt blevet meget glad for os (hun har sovet med os i ca 2 timer), og lyder som en lille racerbil når hun spinder... Derfor har vi indtil videre kaldt hende Camaro...
Da hun ikke er sky vil vi søge efter hendes mulige ejere, men det virker mærkeligt at sådan en lille pige rendte rundt udenfor i den kulde. Så hvis vi ikke finder hendes ejere, søger Camaro så et nyt hjem, da vi i forvejen har fuldt hus...
Derfor hvis nogen har plads til denne lille bedårende charmetrold, som vi faktisk allerede er faldet pladask for, så skriv endelig - hun er en ekstremt dejlig kat og fortjener et varmt og kærligt hjem.
Camaro bliver oprettet om lidt, hvis nogle skulle være interesseret i at se billeder...
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
Vi skal også have sat sedler op for at finde hendes ejer, og det bliver selvfølgelig i samme område.. Vi kunne simpelt hen bare ikke efterlade hende i den kulde når hun var så våd og sulten. det er virkelig en skam vi ik kan have hende, for hun er noget så charmerende...
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
Hjælp til killing