Underuld, hvad skal jeg gøre???? Underuld, hvad skal jeg gøre????
Hejsa.
Basse min main coon misser, han har såååååå meget underuld, det er helt vildt, men det er først noget han lige har fået, eller i hverfald så slemt at jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med det, når man kører hånden ned af ham, på siden ved maven, er han helt bulet, så synd.
Jeg har mange børster og strigler, de hjælper ingeting, så igår købte jeg en ny, inde hos dyrlægen, en FURminator, hvor det var shampo og balsam med, de sagde der inden at den var super til underuld, gik igang med ham da jeg kom hjem, men synes nu ærlig ikke den tog mere, end alle de andre ting jeg har.
Nu sidder jeg så her, og ved virkelig ikke havd jeg skal, min kæreste sagde, jamen så må vi kilppe det hele af, ej det kan jeg ikke, i hverfald ikke før alt andet er prøvede, og selv der, ville jeg have svært ved det.
Jeg overvej om jeg skal smide ham en tur i bad, med godt med balsam og en god børste, men ved overhovdet ikke om det vil hjælpe, eller om det måske vil gøre det værre.
Nogle der har nogle gode råd, synes han plejer at være så nem at holde, men ikke lige for tiden.
Håber i vil hjælpe, da jeg bare gerne vil have løst det store problem.
Mvh Nynne
dec 2004
Følger: 247 Følgere: 205 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.130
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 87
Der ligger en instruktions video på youtube - hvis du er i tvivl om hvordan du bruger den.
Men...Lyder som om, at han ville have glæde af en klipning.
Charlotte
jan 2010
Følger: 19 Følgere: 19 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 87
instruktonsvideo til FURminatoren.... altså.....sorry....
Charlotte
apr 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
Uha håbede løsninge kunne være et bad, godt med balsam, tøre, og så den der nye ting.
Er ikke ret glad for han skal klippes, for så er det over en hal kat, og så vil han jo være helt nøgnen, man kan vil ikke klippe alt det underuld af, uden at tage det pæne lag med også, eller kan man, synes det er svært at se forskel på hud og hår når man skiller det ad.
Jeg kan ikke spørger opdrætter, da det er en vi overtog sammen med en norsk skovkat, for nolge måneder siden, og dem vi overtog dem af, fik dem selv fra et andet sted fra, som heller ikke købte dem fra killing af, så vi er desværre deres 5 eller 6 hjem, og deres sidste hjem. Har skrevet et indlæg dengang om det.
apr 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
Jeg prøvet på at få fat i hund/katte frisør, for vil ikke gå igang med det selv, så må jeg betale hvad det koster, og så kan det være hun kan give mig nogle gode råd til hvordna jeg holder hans pels.
Men tak for hjælpen, nu håber jeg bare jeg kan få fat på hende, og snart har tid til ham.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Underuld, hvad skal jeg gøre????