3.503 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

NG
NG
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Underuld, hvad skal jeg gøre???? Underuld, hvad skal jeg gøre????

Hejsa.

Basse min main coon misser, han har såååååå meget underuld, det er helt vildt, men det er først noget han lige har fået, eller i hverfald så slemt at jeg ikke aner hvad jeg skal stille op med det, når man kører hånden ned af ham, på siden ved maven, er han helt bulet, så synd.

Jeg har mange børster og strigler, de hjælper ingeting, så igår købte jeg en ny, inde hos dyrlægen, en FURminator, hvor det var shampo og balsam med, de sagde der inden at den var super til underuld, gik igang med ham da jeg kom hjem, men synes nu ærlig ikke den tog mere, end alle de andre ting jeg har.
Nu sidder jeg så her, og ved virkelig ikke havd jeg skal, min kæreste sagde, jamen så må vi kilppe det hele af, ej det kan jeg ikke, i hverfald ikke før alt andet er prøvede, og selv der, ville jeg have svært ved det.

Jeg overvej om jeg skal smide ham en tur i bad, med godt med balsam og en god børste, men ved overhovdet ikke om det vil hjælpe, eller om det måske vil gøre det værre.

Nogle der har nogle gode råd, synes han plejer at være så nem at holde, men ikke lige for tiden.

Håber i vil hjælpe, da jeg bare gerne vil have løst det store problem.

Mvh Nynne

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underuld, hvad skal jeg gøre????
  • #1   27. maj 2010 Har kattens opdrætter ingen gode råd? For det kunne da lyde, som om det måske kunne være en idé at klippe katten ned her i sommervarmen...

• #2   27. maj 2010 Hvis han har filter i underulden må du ikke putte ham i bad - det bliver det bestemt ikke bedre af....

Der ligger en instruktions video på youtube - hvis du er i tvivl om hvordan du bruger den.

Men...Lyder som om, at han ville have glæde af en klipning.

Charlotte

• #3   27. maj 2010 Hov... gik lidt stærkt....
    instruktonsvideo til FURminatoren.... altså.....sorry....

Charlotte

• NG
    NG Tilmeldt:
    apr 2010

#4   27. maj 2010
    Uha håbede løsninge kunne være et bad, godt med balsam, tøre, og så den der nye ting.

Er ikke ret glad for han skal klippes, for så er det over en hal kat, og så vil han jo være helt nøgnen, man kan vil ikke klippe alt det underuld af, uden at tage det pæne lag med også, eller kan man, synes det er svært at se forskel på hud og hår når man skiller det ad.

Jeg kan ikke spørger opdrætter, da det er en vi overtog sammen med en norsk skovkat, for nolge måneder siden, og dem vi overtog dem af, fik dem selv fra et andet sted fra, som heller ikke købte dem fra killing af, så vi er desværre deres 5 eller 6 hjem, og deres sidste hjem. Har skrevet et indlæg dengang om det.

• NG
    NG Tilmeldt:
    apr 2010

#8   27. maj 2010 Nej han elsker at blive børstet, men det er bare kommet meget hurtig.

Jeg prøvet på at få fat i hund/katte frisør, for vil ikke gå igang med det selv, så må jeg betale hvad det koster, og så kan det være hun kan give mig nogle gode råd til hvordna jeg holder hans pels.

Men tak for hjælpen, nu håber jeg bare jeg kan få fat på hende, og snart har tid til ham.

• #9   27. maj 2010 Min MCO begyndte osse, med alderen, at døje med underuld. Men jeg har lagt mærke til at det er værst om vinteren når jeg tænder for radiatorene. Der var en der sagde til mig at det kunne være at det var fordi luften var for tør, så jeg sætter nu vand på mine og det virker her. ´Men det kan osse være foderet

Kommentér på:
Underuld, hvad skal jeg gøre????

Annonce