Løbegård op af hæk, hvad gør man? {{forumTopicSubject}}
Vi skal til at lave løbegård til kattene i haven, men det eneste sted den "kan" være er op af en hæk i enden af haven....derved opstår der et kæmpe problem når hækken skal klippes..... :S
Hvad søren gør man. Min bedre halvdel vil lave det så man kan "rulle" "taget" af, men helt ærlig har jeg svært ved at se at det nogensinde skal kunne fungere, og holde i længden....Trådhegn er jo ikke sådan lige at rulle af og på
Hvad gør i. Jer der har samme problem?
har overvejet at lave nogle låger i "taget" som kan åbnes, men gården er 12 meter lang op af hækken....så det er mange låger der skal laves
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
send en pb har du problemer med at finde den - så vender jeg tilbage den vej:-)
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Karina (AkiliPaka) H: Ja det er også præcis det vi vil gøre, men problemet opstår når den skal klippes i toppen....:)
nov 2008
Til de tungere katte tror jeg det er 100% sikkert - der røres ihvertfald kun en gang:-)
jul 2007
Karina (AkiliPaka) H: Vores løbegård har vi også valgt at lave i 180 cm høj, men med en tråd eller to øverst kan vi ihvertfald sagtens klippe hækkens top
Hvilken strømforsyning kan i anbefale? Der er vel begrænsninger for hvor hårdt strøm de må få?
jul 2007
nov 2008
Jeg har også prøvet "støderen" (man kan vel ikke byde sine dyr noget man ikke selv har prøvet?) avs ...
nov 2008
Jeg gjorde de helt bevidst:-) - gør det ikke bevidst igen siger jeg bare
Løbegård op af hæk, hvad gør man?