{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

graver i potteplante {{forumTopicSubject}}

hej..

jeg har lige fået nogle kattebambus (stuebambus) planter af min mor, til min lille Kleo, og hun elsker dem!!! men hun er begyndt at grave og rode i jorden i dem, det er ret spøjst, men ret sødt at se på. jeg ville bare høre om i havde oplevet noget lignende, og hvorfor hun egentlig gør det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  graver i potteplante
  • #1   19. maj 2010 hvor fantstisk!!! det sviner helt vildt, men hun får lov til at hygge sig med den...

• #2   19. maj 2010 hehe , sådan har det forgået her hjemme hos mig længe smiley og så havde jeg en blomst hvor der lå sådan nogen vulkan sten i (Dem der vidst holder på vand eller noget i den dur - i ved hva jeg mener) Og dem fandt asti yderst interessante , nu har jeg så fjernet stenene for jeg fandt dem OVERALT og jeg finder stadig nogen hist og her smiley Skøre kat , men de ku trille og var sikkert skide sjove og lege med ;p

• #3   20. maj 2010 :O) stue bambus kan få envær kat til at blive glad..at det så sviner tja..
    det gør både børn,dyr og mænd :O)
    dejligt at din kat hygger sig

• #4   20. maj 2010 Jeg har kun en potteplante tilbage i hele huset, og den lever på lånt tid.
    Kræene hygger sig og jeg støvsuger. Og det er ikke engang i bambus.

• #5   20. maj 2010 Det er kattens natur at grave i jord, så det er derfor din kat gør det.

Mine katte har aldrig gravet i potteplanterne - de er faktisk slet ikke interesseret i de planter som altid står her. Det er kun nye blomsterbuketter der fanger deres interesse. Og en stuebambus er jo lige hittet for de fleste katte smiley

Kommentér på:
graver i potteplante

Annonce