{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

gravid kat? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal prøve at have killinger med min main coon kat, og jeg fik hende parret for lidt over 4 uger siden. Syntes måske jeg kan se lidt på hendes dievorter men det er ikke meget hvis det er. Men da det er 4 uger siden og hun ikke er gået i løb tror i så ikke hun er gravid? da hun ikke har haft killinger før, syntes jeg det er svært at vide om hvor tydeligt tegnene er for jeg ved jo ikke hvordan hun reagerer på graviditet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid kat?
  • #1   17. maj 2010 Kender det godt. Min hunkat's brystvorter hævede ikke ret meget, først de sidste 2 uger. Men normalt siges det at man kan gå ud fra det. Nu er det helller ikke alle katte der får lige store babser.
    Hvis hun normalt var larmende og gjorde sig til under løbetid, og det ikke er sket nu, så skal du nok regne med at blive "bedste" om et stykke tid.
    Pøj pøj

• #2   17. maj 2010 de gange hun har været i løbetid har jeg i hvet fald ikke været i tvivl om det for nørj hun har larmet... Så eftersom hun ikke har været i løbetid tror jeg næsten også hun er gravid (håber det)

• #3   17. maj 2010 troede min hunmat var gravid, men efter hun var 62dage henne kom hun til dyrelægen og hun var ikk gravid selvom hun havde taget 1 kg på og dag 62 kom hun i løb.

• #4   17. maj 2010 Ejh håber altså virkeli at hun er gravid. Syntes bare ikke jeg ville bruge så mane penge på at tage til dyrelægen og få det tjekket. Håber da virkelig ikke det går som ved søs' misser.

• #5   17. maj 2010 Det kan jeg godt forstå at du ikke vil. Du kan kun vente og hvis du er heldig, så kan du mærke liv i 7. drægtighedsuge. Men det skal siges at det ikke er altid man kan mærke det. Så du må bare vente, de fleste af os kender det.

• #6   17. maj 2010 vi ku også mærke noget sys vi, men var bare tarmene man blir virkelig trist når man sådan har glædet sig så lad vær at sætte dine forventninger for højt op, men held og lykke med det

Kommentér på:
gravid kat?

Annonce