768 visninger
|
Oprettet:
Hvad gør jeg ???? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen...
Jeg fik killinger for 2½ uge siden... De går godt til patten, men nu er missemor begyndt at miave højt når hun er dernede... For mig lyder det som om det gør ondt, er det normalt ? Killingerne vokser rigtigt fint, og begyndte i går at bløde noget tørkost op, som jeg kunne give med en sprøjte...
Hvad skal jeg gøre, skal jeg begynde med tørkost allerede eller er det for tidligt ????
Er det normalt missemor miaver sådan, er det for at sige nu er det nok eller gør det så ondt ????
jun 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 6 Emner: 80 Svar: 535
Du kan få en masse nyttige informationer om hvordan killinger skal passes:
(link fjernet)
jun 2004
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 17 Svar: 86
jun 2007
jun 2007
Berit... Nej ved godt de ikke skulle have med sprøjte, men var helt desperat for at hjælpe min missemor, men skal nok stoppe :o) Og har brugt kogt vand til at bløde det op, men tak fordi du lige giver rådet alligevel det er dejligt at være helt sikker...
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
jun 2004
Undersøg hellere hendes patter, og find ud af om der er noget galt med dem, men hvis der er noget galt, så er det stadig ikke opløst kattemad du skal give killingerne, og når killingerne bliver gamle nok til at spise fast føde, så skal de selv spise maden
Jeg håber ikke, at du har slået killingernes maver i stykker med det foder du har givet dem?
jun 2007
Tak for alle svarene, jeg vil lige sige jeg har givet killingerne mad en gang, og ikke gjort igen efter jeg fik svarene her...
Jeg tjekkede missemor i går da hun kom op, hun ville gerne nusses på maven og virkede ikke som om hun havde ondt da hun var oppe ved mig... Jeg har ringet til dyrlægen i dag, og han mener sådan som jeg forklare det at hun "bare" snakker med misserne og måske lige siger til når de er for voldsomme... Så han mente ikke det var nødvendigt jeg kom med hende men at jeg selvfølgelig skulle holde øje med hende
Hvad gør jeg ????