{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.636 visninger | Oprettet:

min kat skal have killinger (hjælp!) {{forumTopicSubject}}

åh nej.. håber at få nogle gode råd og en masse hjælp, hvilket er hele formålet med at jeg har skrevet dette...

Jeg er så heldig at have den her skønne kat - Mille - hun bliver 1 år gammel. Hun er (desværre) gravid nu... Ja, jeg er 100% sikker, hun er blevet større og hendes bryster er vokset til snart dobbeltstørrelse..
Hun har ikke opført sig, som om hun var i løbetid, for da jeg var ved dyrlægen for at købe ppiller, havde jeg selvfølgelig ikke katten med (da jeg ikke har bil) men derude fik jeg afvide de gerne ville se katten først, for at være sikker på hun ikke var gravid eller noget.. Men det blev aldrig gjort, så sket er sket. Nu har jeg en MASSE spørgsmål!

1. hvor længe er katten gravid?
2. skal hun have noget bestemt mad, vitamin, tilskud osv?
3. skal hun have lov til at gøre det i hjemmet, eller skal hun til dyrlæge pga. hendes alder?
4. kan så unge katte godt "have" killinger, eller er de fuldstændig ligeglade med dem. (ved godt katte er forskellige, men alligevel...)
5. har hørt det er UTROLIG svært at komme af med blandingskatte/huskatte, hvad kan man sælge dem for?
6. hvor gamle skal de være når de bliver vænnet fra?
7. hvor gamle skal de være for at de kan komme til et nyt hjem?

- har virkelig ikke lyst til at høre på noget som, "ej hvor er det synd for hende at hun allerede skal have killinger" eller "hvorfor har hun ikke fået ppiller eller er blevet stereliseret" eller noget i den retning. Er selv utrolig ked af hun skal have killinger, da hun jo ikke er særlig gammel - de fleste jeg kender får først killinger når deres katte i hvert fald er over 3! Og min er så under 1 år, hun bliver 1 år om en måneds tid...
Har virkelig brug for hjælp her, så alle katte-mennesker herinde, håber i kan hjælpe mig lidt..

Og hvis i har gode råd, eller andre former for hjælp, eller kan svare på nogle spørgsmål (udover dem jeg har skrevet) må i også meget gerne det..

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat skal have killinger (hjælp!)
Kommentér på:
min kat skal have killinger (hjælp!)

Annonce