Min kat skal aflives. {{forumTopicSubject}}
hold da op det er en svær beslutning.
jeg har snakket med min dyrelæge som sagde til os det er bedst hvis jeres kat bliver aflivet.
han er ikke syg som sådan, men han har ændret adfær, og er blevet meget aggresiv, både over for o og vores anden kat. dyrelægen har taget deværest præver på ham og han fejler intet, men hun tror han er blevet mishandlet uden for. det ses desvære nogen gange.
sider helt og tuder fordi vi er nøde til og skal af med ham, også fordi den bette snart kommer til verden.
ville ænske dyrelægen bare havde fundet en sygdom som gjorde han havde ændret adfær, fordi så kunne han blive rask igen. men sådan er det ikke denne gang.
undskylde det blev lidt langt.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 104
ja det er han. blev han da han var et halvt år gammel.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
apr 2007
hun har undersøgt ham for de forskelligr katte sydomme, som de bliver vaccineret imod, selvom han er vaccineret.
først troede hun det var katte syge. hun har taget blod prøver for at se infektions tallene. hun har taget et rønget billede af ham hvor hun spræjtede kontrast ind i ham, for at se om der var noget at finde der. hun kunne ikke finde årsagen til det.
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
apr 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 7 Emner: 43 Svar: 311
Mange tanker herfra
Mille
apr 2007
alt er som der plejer. det startede før jeg blev gravid med hans adfær ændrede sig.
han har altid været en glad og kælen kat, og er overfor ham som vi plejer. så forstår ikke hvorfor han lige pludslig er blevet sådan.
i sidste uge sprang han på vores hun kat har aldrig hørt en kat skrige sådan som hun gjorde da han bed hende, min mand sagde nej til katten og fik dem skild af, han råbte hverken eller sprang over til katten og han blev bange og det resulterede i at katten kom til at skide på toilet gulvet 5 min efter.
det er bare svært og finde frem til hvad der er gåede galt sys jeg.
vi har prøvet det der som man putter i stik kontakten og det hjælper ikke.
apr 2007
nej det skader ikke og prøve. men skiftede til hende her fordi hun gjorde alt for han sidste gang han var rigtig syg. der kastede ham rigtig meget blod op og ville hverken spise eller drikke væske. hun indlagt ham og til obvatation og havde han i 3 dage.
apr 2007
Mange hilsner mille
apr 2007
Men lyder da godt nok mystisk men synd for den stakkels misser. Håber da ikke kan finde ud af hvad det er. Håber da ikke det er nødvendigt at alflive ham, hvis der nu er noget galt som ikke er opdaget endnu og som der måske kan gøres noget ved.
apr 2007
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Hvis han f.eks. pludselig får et gevaldigt jag i en tand, og hunkatten er i nærheden, så går det ud over hende, for han mener sikkert, det er hende der har forårsaget jaget.
Det samme kan ske, hvis en kat får et loppebid. Så går det ud over den kat, der er i nærheden.
Læs om aggression her:
(link fjernet)
Min kat skal aflives.