{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fertil Hankat
  • #1   3. maj 2010 Min hankat går normalt sammen med mine andre katte. Hvis han begynder at strinte, så får han kappet kuglerne.

Jeg har dog haft delt huset op, hvis der har været en kat i løb, som han ikke skulle parre.

• #2   3. maj 2010 Annie - okay smiley Men synes du ikke det er ærgerligt at have brugt tid og penge på at finde den rigtige avlshan, og du så bliver nød til at kasterere ham?

• #3   3. maj 2010 Hvis han begyndte at strinte som 8 mdrs. og jeg ikke havde nået at bruge ham, så ville jeg nok finde en løsning, indtil jeg kunne få noget efter ham.

• #4   3. maj 2010 vi har bygget et stort "hus" med isolering og varme og vindu og det hele til min fertil hankat. der er så stor løbegård sat på også. der går han ude altid sammen med en af hunkatten så han aldrig er alene. han strintet nemlig som 7 måneder og da der ikke er mange fertile hankatte i min race nægtet jeg at kastrere ham. vi kan heller ikke have ham i et rum for sig selv da vi har to små børn som ikke forstår at lukke døre endnu. men det her fungere rigtig fint og mine tøser elsker når det er deres tur til at være ude ved ham....hehe

• #5   3. maj 2010 Josefine - lyder som en super løsning, men lidt dyr :b og han har ikke særlig meget menneske kontakt eller?

• #6   3. maj 2010 Jeg har selv en fertil hankat, han er nu 9½ mdr. Jeg ved at opdrætteren jeg købte ham ved, bruger løbetids-bukser til hunde med indlæg i, når hendes hanner strinter. Jeg har ikke selv prøvet, men det er da et råd jeg vil afprøve hvis eller når jeg render ind i det problem. I øvrigt synes jeg det er synd at isolere en kat i et rum. Den kan jo stadig høre at der sker noget på den anden side.

• #7   3. maj 2010 jo da- jeg er derude hver dag og hans løbegård er så jeg kan se ham fra mit køkken vindue. det kostet alt i alt omkring 8500 så jo, det var dyrt, men det hele vær. han skal kun gå fertil i et par år og så skal han være hygge bamse herinde igen. jeg har prøvet de der bukser men det var direkte synd for ham- han hadet dem som pesten. så det her var vores udvej..hehe.

• #8   3. maj 2010 Har været heldig ikke at have haft fertile hankatte som strinter :o)

• #9   3. maj 2010 Min hankat har heller aldrig strintet og han er 3½ :o)

Han er i øvrigt blevet "pensioneret" i dag, jeg har lige hentet ham hos dyrlægen :o)

• #10   3. maj 2010 min store dejlige misser på 3år har aldrig strintet smiley

• #11   4. maj 2010 Nå okay smiley Så det er endda måske ikke helt unormalt at de ikke strinter. Men man skal jo nok have en løsning klar hvis de nu begynder på det :b

Annie, tillykke med pensionisten smiley eller hva man nu siger :b

• #12   4. maj 2010 Jo, det er meget sjældent at de ikke strinter, så du skal ikke kalkulere med det.

Kommentér på:
Fertil Hankat

Annonce