Lidt øv.... {{forumTopicSubject}}
Jeg har efterlyst min kat i lokalavisen, den forbindelse får jeg en henvendelse fra en dame der har haft en tam og øremærket kat gående hele vinteren. Det er ikke min, men jeg siger at der garanteret er nogle der savner den, jeg har i hvert fald været dybt ulykkelig over at min er væk og jeg synes hun skal få tjekket øremærket.
Det var hun ikke så interesseret i hvis det kostede penge, og katten havde det jo fint med at bo i hendes skur.
Nu har jeg så sagt at hvis det koster penge må jeg betale, kan ikke holde ud at tænke på at der sidder nogle og savner en kat, der måske også savner sit hjem.
Men synes godt nok det er ærgeligt at der måske sidder en masse katte rundt omkring og ligså mange ulykkelige ejere fordi man måske ikke ved hvor stor en betydning det lille væsen har. Og som kunne blive lykkeligt genforenet hvis bare...
Ved I om det koster penge at få internater og dyrlæger til at tjekke en tatovering?
jan 2010
Følger: 25 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 611
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 167
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.020
http://www.katteregister.dk/findkat.php
dec 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 205
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 25 Svar: 167
Jeg har holdt en rigtig pæn tone overfor hende, men Ulla, jeg er helt enig, bliver seriøst harm over sådan noget....Sgu da ikke for sjov den er tatoveret!
Nej det var ikke den jeg troede var Snudeberg, ham har jeg ikke fanget endnu, men der er meget meget lille tvivl om det er ham, jeg er så godt som sikker. Går bare og venter på at høre mere så jeg kan få ham hjem.
Jeg tror de er igang med at bearbejde ham så han kan fanges, jeg kan bare ikke lide at være påtrængende så jeg væbner mig med tålmodighed og det er jo også fint at han stille og roligt bliver fortrolig så vi kan fange ham ind. Men for filan da jeg sidder på kanten af stolen :))
Lidt øv....