{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.007 visninger | Oprettet:

Lidt øv.... {{forumTopicSubject}}

Jeg har efterlyst min kat i lokalavisen, den forbindelse får jeg en henvendelse fra en dame der har haft en tam og øremærket kat gående hele vinteren. Det er ikke min, men jeg siger at der garanteret er nogle der savner den, jeg har i hvert fald været dybt ulykkelig over at min er væk og jeg synes hun skal få tjekket øremærket.

Det var hun ikke så interesseret i hvis det kostede penge, og katten havde det jo fint med at bo i hendes skur.

Nu har jeg så sagt at hvis det koster penge må jeg betale, kan ikke holde ud at tænke på at der sidder nogle og savner en kat, der måske også savner sit hjem.

Men synes godt nok det er ærgeligt at der måske sidder en masse katte rundt omkring og ligså mange ulykkelige ejere fordi man måske ikke ved hvor stor en betydning det lille væsen har. Og som kunne blive lykkeligt genforenet hvis bare...

Ved I om det koster penge at få internater og dyrlæger til at tjekke en tatovering?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt øv....
  • #1   25. apr 2010 vi fandt en kat for nogle år siden i vores opgang og det var tydeligt den hørte til et sted, vi tog den så ind og da den var faldet lidt til ro tjekkede vi den og ja den var tatoveret, så vi ringede til inge's katttehjem og et sted mere...husker det ikke, men de kunne fortælle os at katten hørte til over for os og vi gik så over og snakkede med dem og ja de manglede deres kat så de hentede den... det kostede os intet, andet end et opkald

• #2   25. apr 2010 Problemet er at hun ikke kan læse hvad der står i øretatoveringen..

• #3   25. apr 2010 smør olie på tatoveringen og check nummeret her:

http://www.katteregister.dk/findkat.php

• #4   25. apr 2010 Lys på overside af øret med en lygte gør det også lidt nemmere at læse tatoveringen...tvivler at det koster en masse hvis overhovedet noget lige at få dyrlægen til at se på øret og tjekke efter en ejermand.

• #6   25. apr 2010 Ja de har nogle teknikker har jeg også læst mig til, og hun siger hun vil bringe den til nærmeste internat, så det håber jeg virkelig hun gør.

Jeg har holdt en rigtig pæn tone overfor hende, men Ulla, jeg er helt enig, bliver seriøst harm over sådan noget....Sgu da ikke for sjov den er tatoveret!

Nej det var ikke den jeg troede var Snudeberg, ham har jeg ikke fanget endnu, men der er meget meget lille tvivl om det er ham, jeg er så godt som sikker. Går bare og venter på at høre mere så jeg kan få ham hjem.
    Jeg tror de er igang med at bearbejde ham så han kan fanges, jeg kan bare ikke lide at være påtrængende så jeg væbner mig med tålmodighed og det er jo også fint at han stille og roligt bliver fortrolig så vi kan fange ham ind. Men for filan da jeg sidder på kanten af stolen :))

Kommentér på:
Lidt øv....

Annonce