{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
589 visninger | Oprettet:

De er sku ikke så nemme og narre :0) {{forumTopicSubject}}

Ja de katte er sku ikke helt så dumme he he..
min kat vil jo heller spise min hunds mad og det er ret så ierreterne fordi jeg kan ikke vudere hvor meget min hund spiser af det også ja er det jo ikke godt han spiser det..

så jeg tænkte hmm jeg køber da en aktiveringsboldt til min hund og så får han sit foder i den og det elsker han bare mennn ja bailey har da også fundet ud af hvordan den fungere he he skøre kat...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De er sku ikke så nemme og narre :0)
  • #1   22. apr 2010 Ja, det er ikke kun hunde der holder af sådan noget :b
    Vi har også lige lavet en hjemmelavet en til kattene smiley En cola-flaske hvor der er klippet nogle huller i :b Og alle kattene er vilde med den smiley (når der er mad i altså)

• #2   22. apr 2010 he he ja kunne ikke lade være med og grine da jeg så bailey skuppe til den..
    han ved godt det er min hunds men når min hund ikke lige kigger snier han sig hen til den og skubber til den he he.. hart overvejet og købe en til ham også..

• #3   22. apr 2010 Er jeg sikker på han ville blive glad for smiley Kattene har jo også godt af at blive aktiveret

• #4   22. apr 2010 JA katte er kloge dyr

• #6   22. apr 2010 Balder kan godt finde ud af det, men Chester er ikke så snedig. Han har engang forsøgt at få en kugle op af en gennemsigtig papirkurv, ved at gå igennem plastikken. Han ender så med at vælte den, men istedet for så at gå ind og tage kuglen, sidder han udenfor og miaver af den og skubber den rundt. Endelig finder han så hullet og vader ind, for så ikke at kunne komme ud igen fordi han ikke kunne vende, og bakke kan han åbenbart ikke *G* så balder får sine godbidder i fred når de er i aktivitetsbolden,

• #7   22. apr 2010 he he ja.. så er det så er det bare lige hvordan man så lære dem af adskelle hvilken bold der er baileys også hviken der er min hunds he he

Kommentér på:
De er sku ikke så nemme og narre :0)

Annonce