gammel kat - foder? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg prøvede forleden dag, men jeg prøver lige igen. Dog med et andet spørgsmål
Oliver er lige blevet 14 år og har for 5-7 år siden haft krystaller i urinen, han har siden da fået først RC Urinary og derefter Hills s/d eller c/d. Men hans mave har sagt stop til det foder.
Jeg blev foreslået at føre ham over på RC Obesity tørfoder og så en pose RC Urinary vådfoder.
Men en veninde har oplyst mig, at krystallerne kan være kommet af for meget protein.
Han er indekat og kastreret. Hvad fodrer I med?
Han skal snart et smut forbi dyrlægen, da jeg tror hans bisser måske er ved at volde ham problemer. Han er småtspisende, men Obesity'en er vel egentlig også mættende, eller?
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 30
Jeg må prøve at se om han vil spise c/d vådfoder. Han er lidt sær. Han spiser f.eks ikke Hills i/d vådfoder, slikker bare sovsen af og lader klumperne ligge..
Mange tak for svar
Mht Obesity, så er det fordi, det foder, iflg en dyrlæge, også forebygger krystaller i urinen.
okt 2005
okt 2005
Det ser godt ud, tror jeg prøver at skrive om de har prøveposer Og så evt bestille en af deres dåser og se om katten vil æde det
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
Min overbevisning er at alt det forskellige foder der findes er lidt til grin.. Katte skal have kød og det får de i det foder. Så vidt jeg ved er Senior foder, bare foder med mindre Magnesium og mindre fedt.
okt 2005
Hunden er råfodret, men det vil Oliver ikke..
gammel kat - foder?