{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.066 visninger | Oprettet:

Sterilisering og ingen appetit {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hunkat - siameser - blev steriliseret i tirsdags og kom hjem onsdag. Men siden er hun blevet dårligere - hun har ikke spist ret meget, og i dag slet intet. Hun er hævet lidt op onkring såret, men ellers er der ikke noget at se.

Hun vil ikke have noget mad - heller ikke det der plejer at være livretter.

Dyrlægen har kigget på hende i dag, og givet hende en sprøjte, og vi har fået medicin med hjem. Jeg er bare bekymret for min lille kat, som er lidt til den tynde side i forvejen.

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende? Og skal vi bare vente og se mht. appetiten? Dyrlægen mener ikke vi skal være bekymrede.

VH Annemette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sterilisering og ingen appetit
  • #2   4. apr 2010 Min Chili pige blev også steriliseret i tirsdags, kom hjem om eftermiddagen og spiste først på aftenen. Hun har været i fuld vigør siden, dog noget utilfreds med den body-stocking vi har givet hende på.

Jeg kan godt forstå du er bekymret, det ville jeg også være.
    Har hun feber?
    Hvad var det for en sprøjte hun fik? Hvad for en slags medicin fik du med hjem?
    Har du prøvet at give A/D (mad fra dyrlægen), det vil de ofte spise, selvom de ikke vil spise andet.
    God bedring til hende
    Pia

• #3   5. apr 2010 Tak for jeres svar:)
    Jeg ved desværre ikke hvad hun fik af dyrlægen, da det var min kæreste der var afsted med hende. Tabletterne vi fik udleveret hedder Felimox ( 40 mg Amoxicillin)

Hun virker til at have det noget bedre i dag, og er mere interesseret i mad - har spist en lille smule, så jeg håber det går fremad.

Vi fik en prøve med RC foder til steriliserede med hjem - den første dag spiste hun med god appetit, men ellers ikke før i dag.

Hun er heldigvis også mere vågen og interesseret i omgivelserne i dag.

• #4   5. apr 2010 Amoxicillin er antibiotika.
    Rart hun er lidt friskere i dag, i morgen er det jo 'normal' dag igen, hvis hun ikke er på toppen, synes jeg du skal ringe til dyrlægen og få ham/hende til at kigge på hende endnu en gang.
    Har hun været på bakken (begge dele)?

Fortsat god bedring
    smiley
    Pia

Kommentér på:
Sterilisering og ingen appetit

Annonce