{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

Ny killing - to slags mad? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Vi har besluttet nu, at vi skal have en legekammerat (fra killing) til vores søde Raja smiley
Så er der bar det med maden, som vi tænker på. Alt andet ser vi egentlig ikke som noget problem...
Vores kat Raja er 9 måneder nu, og får 'Royal Canin Kitten 36' (som hun vist nok skal have indtil hun er et år?) og den lille killing skal vel have BabyCat de første måneder?
Hvordan holder man maden adskilt, eller spiser de bare hinandens mad?
Håber der er nogen, der har nogle gode erfaringer med det! :o)

Vh. Amalie

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny killing - to slags mad?
  • #2   16. jun 2009 Jeg kan da ikke forestille mig andet, end at Royan Canin Kitten 36 er godt nok til den lille også? Ret mig endelig, hvis jeg tager fejl ;o)
    Det er jo kun en måned, det her drejer sig om, før den lille må få den stores mad.

Jeg er hjemme det meste af tiden til at holde øje med misserne, så når Felix på 13 uger går ud i køkkenet, sørger jeg bare for at følge efter og så give ham hans mad. Jeg sætter den nemlig væk, så de to store ædedolke ikke spiser maden - den kan de bestemt ikke tåle, de to tyksakke! ;o)

• #3   16. jun 2009 Jeg skal nok lade være med at rette dig, Therese smiley jeg ville da også bare give dem begge Kitten og derudover diverse kød, fisk, vådfoder.

Kommentér på:
Ny killing - to slags mad?

Annonce