{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændring af adfærd efter neutralisering
  • #2   23. mar 2010 Jeg har ikke oplevet den store ændring hos de katte jeg har kendt.

Den eneste ændring hos min er at han ikke længere selv kan regulere sin mad, så det gør jeg for ham nu. Det samme er tilfældet hos den ene af min søsters katte.

mine forældre havde taget en vildkat til sig, den ændrede sig ikke det mindste af at blive steriliseret. Den var nemli meget sky overfor fremmed og en meget forsigtig kat. Det var kun dem den kendte der kunne kæle for den. gæster var måske heldige at se et glimt af den.
    Den kunne så stadig selv regulere maden uden problemer bagefter.

• #3   23. mar 2010 Tror også at mange katte bliver tykkere når de bliver neutraliseret og så mister de også en del af deres aktivitetsniveau, men at de ligefrem ændre deres personlighed, det tror jeg ikke.

Min hankat er fuldstændig den samme som før og der er gået 1 år smiley

Nogle ændre adfærd ved at holde op med at strinte ect. Men det er ikke deres personlighed som ændre sig. Det er deres instinkt. Skal lige siges, at jeg godt ved, at nogle stadig strinter efter de er blevet neutraliseret smiley

Tror du skal regne med at din kat ændre adfærd generelt som tiden går - at den bliver ældre osv. Ikke pga neutralisering.

• #4   23. mar 2010 Min han er blevet roligere, der gik vel 2 mdr før jeg rigtig kunne se forskel, men som de andre siger er det fordi han holdt op med at have damer på hjernen.

• #5   23. mar 2010 Der er enkelte fertile katte der bliver frustrerede og agressive af at blive kastreret - de kan slet ikke finde deres plads.

Sådan en kat skal ud i et nyt hjem hurtigst muligt

• #6   23. mar 2010 Tak for svarene alle , men vil nu holde på at Asti HAR ændret sig en del efter neutralisering , men det er der jo en helt fornuftig grund til kan jeg høre smiley Hun må tilsyneladende ha haft mange tanker i hovedet smiley

Kommentér på:
Ændring af adfærd efter neutralisering

Annonce