{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

hulk snøft min kat er væk.... :-( {{forumTopicSubject}}

Min dejlige hankat er væk på 4 døgn nu... han har aldrig strejfet så er ret sikker på der er sket ham et eller andet... Jeg så til min store skræk i forgårs nat da jeg var oppe og kalde på ham for gud ved hva gang at der løb et par ræve rundt i min have, og jeg ved at i det her vejr kan de ikke finde mad, så håber fandme ikke de har taget min dejlige kat... fuck hvor jeg savner ham... er helt græde færdig over jeg ikke kan finde ham... han plejer altid kun at gå i min have og naboens have...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hulk snøft min kat er væk.... :-(
  • #1   25. feb 2010 kan der være hunkatte som er i løbetid allerede så tidligt på året så det måske er derfor han er ude og rende??? jeg håber så inderlig meget på at han kommer hjem igen...

  • #2   25. feb 2010 Hvis han ikke er kastreret, så kan det sagtens være han er på dame-sjov. De er startet.

    Når han kommer hjem, så se at få ham kastreret (hvis han ikke allerede er det). På den måde er du med til at nedbringe antallet af uønskede killinger.
    Du er også mere sikker på at han ikke strejfer alt for langt, med øget risiko til følge. Men der går en måneds tid efter operationen, inden hormonerne er ude af kroppen på ham.
    Jeg krydser fingre for at han kommer hjem igen i god behold
    smiley
    Pia


  • #4   25. feb 2010 min kat felix var væk en måded. så du skal ikk miste modet smiley det kan jo oss være han ikk kan komme frem pga sneen? er næsten sikker på min kat var strandet ved en af naboerne :b

  • #5   25. feb 2010 Min hankat var også væk i flere dage(han render heller aldrig længere væk end 5 min fra madskålen) han var kommet ind i naboens værksted..
    så der er bestemt stadig håb.. Jeg håber for dig at han snart kommer hjem i varmen..


  • #7   25. feb 2010 Tak for alle jeres søde svar, han er lige trådt ind ad døren og jeg er super glad lige nu... jeg tror han har været lukket inde et sted for han overfaldt madskålen med det samme og han ville aldrig blive så længe væk vis han var sulten så tror han måske har været inde i et brændeskur eller andet... Men nu skal han kastereres og have et stort halsbånd med navn og klokke og gps så jeg kan finde ham igen... hehe
    Er bare så glad for de pokkers katte, min kæreste var også glad for han kom hjem for hun synes ikke jeg var til at være i nærheden af så længe jeg var så bekymret for katten...


Kommentér på:
hulk snøft min kat er væk.... :-(

Annonce