{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Snøft snøft.. - Mistede min elskede kat {{forumTopicSubject}}

Åhh det er med tåre i øjnene at jeg skriver dette..

Min elskede Missi skal aflives idag kl. 10:00.. smiley
Hun er begyndt at tisse blod og der er også blod i hendes afførring..
Hulk hulk..
Kan slet ikke nænne at gå af med hende, hun er simpelthen verdens dejligste kat..

Elsker dig Missi..
Du er og bliver den dejligste i verden..
Du vil altid have en speciel plads i mit hjerte..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snøft snøft.. - Mistede min elskede kat
  • #1   5. sep 2008 Hvad fejler katten da ?

    Blod i urin er ofte tegn på en urinvejsinfektion, og blod i afføringen kan skyldes parasitangreb eller en bakterieinfektion.

    Har du et link til en evt. forhistorie ?


  • #2   5. sep 2008 Der er ingen forhistorie.. Men beslutningen er taget.. Og hun blev aflivet idag kl. 10:00..

    Åhhh jeg sidder her og tuder over det..


  • #3   5. sep 2008 Beanmor: Jamen der var blod i hendes urin og afførring og hun gjorde sine toilet besøg andre steder end på kattebakken..
    Hun var steriliseret..
    Dyrlægen sagde at det var pga jaolusi overfor vores andre katte (Syntes det lød lidt underligt)..
    Men havde taget beslutningen igår at det var bedre hun sov ind end at hun havde blod i afførring og urin.. smiley


  • #4   5. sep 2008 Er hun ikke blevet tjekket for urinvejsinfiktioner, inden denne beslutning. Blod i afføringen kan skyldes orm, eller diarré i længere tid. Måske en aflivning slet ikke havde været nødvendig, men en pillekur kunne have gjort hende rask i stedet for

  • #5   5. sep 2008 Karin: En pillekur hjalp ikke.. Vi har prøvet det.. Men nu er beslutningen taget.. Vil ikke have en kat der lider, så er det bedre hun sover ind imens hun er ved godt mod..

Kommentér på:
Snøft snøft.. - Mistede min elskede kat

Annonce