{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Han er begyndt og angibe hende :S ? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle sammen.
Nu bliver jeg simpelthen nød til og have noget vejledning..

Vi har to dejlige perser katte. En han og en hun kat. De har hele tiden fungeret rigtig godt. Det er kun når Bailey er blevet lidt Jaloux på Baze at han måske lige har vappet hende ned fra sofaen osv. Ikke værre end at hun selv har kunnet klare det.

"Desværre" Svare hun ham ikke igen men løber bare væk fra ham.
Det sidste stykke tid, har det virkelig taget overhånd.
Bailey er begyndt direkte og angribe hende.
Igår og i dag har været stor slemt. Igår hørte vi pludselig Baze ligge og gispe, så jeg løb ud i gangen hvor de var, og der havde Bailey bidt sig fast i Baze's hals.
Jeg viftede ham selvf. hurtig væk og sikrede mig, at der ikke var sket noget. Baze havde det fint og der var intet og mærke på hende.
Ca. 5 minutter efter er den gal igen. Denne gang ser Baze dog ud til og have det skidt og smider sig på gulvet og "hyler" (Hun kan ikke sige miauw, så hun siger sådan nogen mærkelige lyde). Jeg går hen og løfter hende op, og hun vil gerne snakke. Da jeg senere sætter hende ned igen, kaster hun sig på gulvet og pruster og hyler igen skiftevis med at hun folder sig sammen (Med hovede mod maven) og folder sig ud igen HELE tiden.
Vi skiller så kattene ad, så vi også kan holde øje med Baze. Hun får det heldigvis bedre, men er så lidt skidt i morges og havde lavet "puha" rund om kring, men fik det heldigvis godt igen til Middag.

Da vi kommer hjem efter at have været på restaurente om aftenen kommer vi hjem til pelstotter ud over hele badeværelset fra Baze og er jo godt klar over, at Bailey har haft fat i hende så vi holder øje med dem.

Pludselig høre vi Baze skrige ude fra gangen. Først anede vi ikke, hvad det var der sagde sådan, men det var så Baze..

Hvad pokker skal vi gøre ? Der har aldrig været sådanne problemer med dem :S

Undskyld mit lange indlæg men har virkelig brug for hjælp

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han er begyndt og angibe hende :S ?
Kommentér på:
Han er begyndt og angibe hende :S ?

Annonce