810 visninger
|
Oprettet:
Pension i Odense ?? {{forumTopicSubject}}
Hey hey
tænkte om der er nogen som kender til en god kattepension i odense området?
Det er jo bedst at være ude i god tid, selv om det først er til sommer ;0)
Og pasning i hjemmet er desværre ikke en mulighed, da resten af familien bor i jylland, og kæresten som skulle have passet bettefisen er nu en ex..
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
maj 2007
Følger: 1 Svar: 9
Jeg kan varmt anbefale Kattens Værn, som har et lille kattepensionat.
Det er et dejligt og landligt beliggende sted, men med offentlige transportmidler (bus og tog) lige i nærheden ved behov. Hvis din kat er vant til at komme ud, er der mulighed for at komme ud i løbegård. Der er linoleum på gulvene, så det er meget rengøringsvenligt, og rummene er lyse og venlige. Internatslederen hedder Sonja, og hun har personligt passet min birmapige nogle somre. Men alt personalet er jo "kattegale", og de tager sig rigtig, rigtig god tid til kattene.
Du skal være ude i særdeles god tid for at være heldig at få plads i sommerperioden.
Hvis du googler og falder for et dyrehotel på Fyn, hvor TV FYN har lavet et interview, må du endelig ikke lade dig narre. De skulle være gode til hunde, men under ingen omstændigheder til katte. Lov dig selv og dine katte i så fald først at tage ud at besigtige stedet, hvor din kat i givet fald ville skulle bo, så er jeg sikker på, du ikke vil være i tvivl.
Med venlig hilsen
Jane K.
Pension i Odense ??