2.390 visninger
|
Oprettet:
Katte pension Odense {{forumTopicSubject}}
Er der nogle der kender nogle gode katte pensioner i Odense. Vi skaljo på ferie her til sommer og skal jo have vores lille ny mis passet. Og vil´jo helst have hun kommer et godt sted.
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 45
Dyrehotellet ved Ørbæk er ikke et godt sted.
Vores små tøser havde stort set ingen menneskelig kontakt haft i den uge de havde været der. Da de blev hentet fik vi intet afvide om hvordan det var gået eller noget, og der lugtede ganske forfærdeligt dernede... Det var kun fordi vi kun havde 5timer inden vi skulle rejse at vi lod dem blive dernede. Ellers havde jeg taget dem med hjem igen.
Ellers kender jeg ikke til andre steder her på Fyn eller i Odense. Men gør dig selv og katten den tjeneste at tage ud og se stedet forinden. Man kan få et godt billede af hvordan stedet ved at ganske godt besøg!
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 267 Katte: 16 Annoncer: 2 Emner: 23 Svar: 356
Prøv kattens Værn i Odense.
Med venlig hilsen Barbara H.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 109
Eller odense dyrehospiltal
http://www.odense-dyrehospital.dk/side3.php?p_id=8
Se dog ikke ud til de har løbegårde desværre !
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.227
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
Hellere de kommer ud hos noget familie, hvor der er ro på, og opmærksomheden falder på dem, end de skal ud hvor der er så mange katte. Det bryder jeg mig ikke så meget om.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 10 Svar: 109
Det er jo også fint nok hvis man har familie der kan passe ens katte.
Jeg passer selv min søsters kat når de er på ferie, men jeg ville ikke kunne sende mine katte til min søster, da jeg ikke syntes de skal gå og passe på med at åbne døre og vinduer om sommeren, så mine katte ikke stikker af !
Jeg har løbegård og vi er vandt til at tænker over hvad vi gør ang åbne døre osv.
Katte pension Odense