{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HASTER Amme søges
  • #1   8. feb 2010 Jeg ved der er en såkaldt amme ordning, hvis du kontakter din klub, så kan de nok henvise til hvor du kan få mere info???
    Jeg ved desværre ikke hvor du direkte skal henvende dig..
    Pøj pøj med killingen.

• #2   8. feb 2010 pernille K .. tak smiley men Machrissa har ikke stamtavle så det er ikke en mulighed jeg har

• #3   8. feb 2010 Jeg håber inderligt der er nogen der har en amme og kan hjælpe den lille stærke killing, og hurtigt. Held og lykke Anette.

• #4   8. feb 2010 Tak Lotte

• #5   8. feb 2010 tak .. har fundet en som vil prøve smiley

• #6   8. feb 2010 Jeg har ikke killinger nu, så jeg kan desværre ikke hjælpe denne gang.

• #7   8. feb 2010 det var søde af dig at reagere DK Krammedyret og at du ville have gjort det hvis du havde killinger .. tak for det smiley
    Vi har lille Fighter med hjem igen , ammen ville ikke rigtig have noget med hende at gøre , så vi prøver selv at flaske hende nu

• #8   8. feb 2010 Anette C .. Oki.
    Selvfølgelig reagerer jeg, når jeg ser sådan et opslag. Så sent som midt oktober tog jeg 3 små husmislinger ind til amme hos min mco pige, der var nedkommet 3 dage før husmissen. Alt gik som det skulle.

Så har jeg en forholdsvis nybagt missemor, så tilbyder jeg den gerne til nye missebørn uden mor.

Faktisk .. men det er dog en anden historie.
    En birma missemor fik 1 overlevende killing, og opdrætteren søgte efter en selskabskilling. Hun fandt ingen i tilsvarende alder. Men så havde jeg tilbudt en mco killing (dog 12 dage ældre, mener jeg at huske).... Jeg havde 7 killinger i et kuld, så mistede ingenting ved at låne 1 enkelt baby ud.
    Birma opdrætteren takkede ja, og jeg susede afsted med den lille røde baby i en opvarmet flamingokasse. De 2 voksede så op side om side - stor som mindre i størrelsen.. Alt var idylisk.
    Det er dejligt at have succesfulde oplevelser i ærmet, som man kan fortælle.

Jeg har i tidernes morgen også lånt 2 missebørn ud til en missemor som mistede alle sine killinger i kejsersnit (jeg havde 7 killinger i et kuld, og mistede ikke noget ved at låne 2 ud). Det gik oz over alt forventning.

Så selvfølgelig .. hjælper jeg gerne hvis jeg har muligheden. Både den ene og den anden vej. Men jeg har desværre intet at tilbyde lige nu.

• #9   8. feb 2010 Ikke for at gøre dig ked af det - moderen vil ikke have den, ammen vil ikke have den - den får ingen antistoffer (tarmene lukker for optagelse i løbet af 24 timer) da den ingen modermælk har fået.

Lykkedes det dig at holde den i live, bør du nok oveveje kraftigt at den allerede vaccineres 8 uger gammel da den ingen antistoffer har fået,

Held og lykke med det

• #10   8. feb 2010 Krammedyret .. ja det er dejlig historie og så dejligt at høre smiley

Lis .. Ved godt du ikke vil gøre mig ked af det .. den amme havde killinger på 6 uger , så det var et forsøg .. Fighter spiser rigtig godt af modermælkserstatning og nu prøver vi at opflaske hende her og selvfølgelig vil hun blive vacc når hun er 8 og 12 uger smiley og mht Machrissa tager jeg en snak med dyrlægen imorgen om hun skal steriliseres her og nu for at se om det vil hjælpe på hende.
    Som det er nu spekulerer jeg som en gal

• #11   8. feb 2010 Åh, så har aldersforskellen været for stor.

Puha, det blive nogen hårde uger - det bliver garanteret en "håndtam" killing.-)

Held og lykke (min nattesøvn giver jeg ikke af:-))

• #12   8. feb 2010 aiii Lis , du burde da tilbyde at tage den og opflaske den smiley
    Nej ved at det bliver hårdt og ved også at hvis det lykkes får vi en killing der bliver en ener . Og som sagt sutter hun lystigt af sutteflasken fra Royal Canin , så vi x fingre for det lykkes.
    PS hun er en lille tortie , utrolig smuk killing med masser af hvidt/lyst i hovedet

• #13   10. feb 2010
    Fighter sov stille ind ved mit bryst kl. 00.20 smiley
    Hun vil have et meget specielt sted i mit hjerte , hun var en ener
    RIP Fighter du vil ikke blive glemt

• #14   10. feb 2010 det gør mig ondt, det er ikke rart at miste, man knytter sig alt for hurtigt til sådan nogle små hjælpeløse mislinger

• #15   10. feb 2010 Hvor gør det mig ondt, det er så frygtelig

• #16   10. feb 2010 Tak skal i have .. ja det gør ondt .

Kommentér på:
HASTER Amme søges

Annonce