Mærkelig opførsel Mærkelig opførsel
Hej alle.
Min kat Felix er begyndt at opføre sig noget sært.. Han skraber ved siden af sin madskål, som om han skulle i sin kattebakke, men han laver aldrig noget.. Han står bare og skraber.. Nogle gange skraber han også op på væggen, dog uden at bruge kløerne.. Han går i bakken som normalt.
Han har lige været syg og haft mavekatar og fik penicillin og slikkede sig vildt meget. Jeg har købt en dims der hedder Feliway, som jeg blev anbefalet med ansigtsferomoner. Ved dog ikke om den virker endnu, den har kun hængt der en lille uge. Fik at vide, at der godt kunne gå et stykke tid inden den virkede beroligende. Har haft en ide om, at Felix havde stress og var lidt nervøs. Har jo haft ham til dyrlæge osv.
Andre der har oplevet, at deres katte har ændret adfærd og begyndt at lave "mystiske" ting??
okt 2007
Katte: 2 Emner: 6 Svar: 47
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.080
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 58 Svar: 311
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
Du har fuldstændig ret , det er for at gemme og har ikke noget at gøre med at de ikke kan li det.
Gir man katten noget den ikke kan li , snuser den til det , vender ryggen til og går sin vej
jun 2009
Følger: 4 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 16 Svar: 130
Dette er et lev fra kattens fortid, instinktivt vil den fjerne skidt fra overfladen.
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 5 Svar: 8
Mærkelig opførsel