{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.249 visninger | Oprettet:

Christina B
Christina B
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 28

To hunkatte sammen? {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Nu har jeg besluttet mig for, at min hunkilling på 6 måneder skal have en legekammerat.
Jeg har fundet en hunkat på 2 år som ikke er neutraliseret, mit spørgsmål er derfor, om de mon kan sammen? Min egen kat er heller ikke steriliseret.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To hunkatte sammen?
  • #2   2. feb 2010 Du kan hurtigt få problemer da de begge vil bestemme. Hvis du neutralisere dem så skulle det nok gå fint.

• #3   2. feb 2010 Find en med samme alder som din nuværende kat og få dem begge neutraliseret. Så skal de nok kunne enes.

• #4   2. feb 2010 Mine ældre katte tager fint imod killinger, de er kastrater. Så jeg tror mere det blir kampen om magten med 2 fertile der blir problemet.

• Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2009

#5   2. feb 2010 Tak for jeres svar!

Problemet er, at vi ikke har råd til at få begge katte neutraliserede på nuværende tidspunkt.
    Tror i det ville gå bedre med en hankat? Eller skal min kat stadig steriliseres for at det vil gå?

• Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2009

#6   2. feb 2010 Ej jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg vil gerne have min kat har det godt, og derfor vil jeg gerne give hende en legekammerat. Men på den anden side, har vi ikke råd til at neutralisere to katte på nuværende tidspunkt. Jeg ville også gerne have en lidt ældre kat, så man ikke skal have to killinger.

• #7   2. feb 2010 Jeg har Frida på 7 måneder, og hun er steriliseret..
    Vi fik så gråmis på 2 år, som ikke er steriliseret, og det går så godt, de kan faktisk ikke undvære hinanden..

Så det ville jeg mene at man godt kunne..

• Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2009

#8   2. feb 2010 Ulla: Tak for dit svar. Vi tog for 2 måneder siden en hunkilling til os, som ikke hørte til nogen steder, og derfor var helt udsultet. Men de to blev venner efter få timer, og der var ingen problemer. Men det var selvfølgelig også en killing, dog ældre end min egen.
    Jeg må nok hellere på jagt efter en hankilling. Nu havde jeg bare lige forelsket mig i denne, kender i det? smiley

• Christina B
    Christina B Tilmeldt:
    nov 2009

#9   2. feb 2010 Du har helt ret, man bliver så let revet med af alle de fantastiske missere der findes smiley Gid man kunne have dem alle..

Men er det så ligegyldigt om vi får en han eller hun, bare de er neutraliseret? Eller er hankatte bedst sammen med hunner?

• #11   2. feb 2010 altså her hjemme, satte vi en ca 1-2 årig hunkat sammen med vores andre katte, der er 3 hanner og 3 hunner, og kun den ene han er kastreret. (pigerne får p-piller)
    Hende vi fik ind var på det tidspunkt gravid, og vi havde ikke det der lignede problemer.

Vi tog hende til os da hun var en uønsket kat, som enden er sat af eller flyttet fra, og ingen savnde hende eller ville kendes ved hende.
    Men abselut ingen problem med de 3 andre damer der var her i forvejen.

Kommentér på:
To hunkatte sammen?

Annonce