{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Øjenbetændelse ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Ja som mange efterhånden ved er lille Asti i dag blevet neutraliseret . Hun har det rigtig fint og er godt på toppen allerede smiley
Men der er lige en ting som jeg bekymre mig over Hun holder hendes venstre øje lukket meget a tiden , som om der er nogen i det der gør ondt .
Kan det være øjenbetændelse ? Og hva kan jeg gøre ? er Nervøs over det .
Har aftalt med min mor at hvis ikke det er væk i morgen vil jeg ringe på dyrehospitalet og høre hva det er for noget .

Men er der nogen der sådan på stående fod kan sige hvad det er og hva man evt. kunne gøre ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øjenbetændelse ?
  • #1   25. jan 2010 Okay Ulla P . Er jeg glad for at høre ! Men det ser bare så mærkeligt ud , og kan se det virkelig irritere hende . Men ellers har hun det fint , hun vælter stadig lidt rundt og er træt , men det er der bestemt ikke noget at sige til !!

Ulla : Jeg har ikk fortrudt et sekund endnu smiley Det er det rigtige jeg fik gjort (:
    Men for søren hvor er hun nærgående , hun er meget kontakt søgende , og ville vidst aller helst hvis jeg bare sad stille hele tiden ! smiley
    Hehe , hun er så kær smiley

• #2   25. jan 2010 Jeg ville holde øje med det og hvis det ikke er bedre imorgen så ringe til dyrlægen, jeg kender til en sørgelig historie hvor dyrlægen ikke havde vædet øjet nok under narkose og det gik ud over kattens ene øje. ingen af mine har haft probler med øjene efter narkose men de reagerer selvfølgelig heller ikke ens.. smiley

• #3   26. jan 2010 min ene kat gør det engang imellem efter hun engang mistede synet lidt på det ene øje i en periode, men hun fik heldigvis synet tilbage:)

Kommentér på:
Øjenbetændelse ?

Annonce