{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nummer 3
  • #1   11. jan 2010 Hej Snummi N!
    Havde de samme bekymringer som dig.. har for 3 uger siden fået kat nr 3: havde virkelig også min tvivl.. dog var jeg bange for de gamle ville blive sure og føle sig udenfor.. kan så sige at det er gået super godt, der har overhovedet ingen problemer været.. de har taget så godt imod den nye.. min den ældste er 1 1/2 år og den mellemste er 7 mrd.. tror ikke det bliver noget problem da den ældste jo stadig er et ungdyr.. tror det bliver svært hvis man får en mere når de er de der 4 år og op efter.. den mellemste af min hvæste, men det var kun 5 min. så var det ovre og de elsker hinanden alle 3 smiley
    Held og lykke med det...

• #2   11. jan 2010 Tanja: Okay:) Lyder godt. Da vi fik Mogens gik der også kun 3-4 dage før at de var bedste venner:)

Er der nogle erfaringer med hvilket køn, som er "bedst"?
    -Spørger fordi, at da vi skulle have MOgens var der nogle som skrev, at hunkatte ikke kan så godt sammen

• #3   11. jan 2010 Karina: Okay det lyder jo fantastisk. Har bare hørt historier, hvor man måtte afleverer den nye mis tilbage, fordi den blev "mobbet" eller hvad man skal kalde det. Men det er nok også som du siger, hvis de er noget ældre end mine:)

• #4   11. jan 2010 Okay mange tak:)

• #5   11. jan 2010 jeg har mine fede hanmissere på 1½ år og min lille fine hun mis på snart et ½ år og det går super smiley

• #6   11. jan 2010 Vi havde ingen problemer med nr 3, ej heller 4 og 5 :=) Og vores den ældste var 10 år da han blev "storebror" sidste gang.

Kommentér på:
Kat nummer 3

Annonce