{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Flytning og sammenføring af katte.? {{forumTopicSubject}}

Hej kloge katte mennesker

Jeg skal flytte ind hos min kæreste om en måned, og jeg flytter Thor derover en uge før jeg selv flytter ind.
Derudover har jeg købt en lille veninde til ham, så jeg vil gerne høre om det er bedst, at hente hende samme weekend som jeg flytter Thor, eller skal jeg vente til han har haft en chance for at falde til?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning og sammenføring af katte.?
  • #1   3. jan 2010 Jeg ville vente med at tage den nye kat ind til Thor er faldet til.

• #2   3. jan 2010 Det optimale vil være, at Thor og den nye kat flytter ind på samme tid.
    Så har ingen af dem fået territoriefornemmelser, da de mødes på "ingenmandsland".

Helst skulle du selv flytte ind samtidig - Kan det ikke lade sig gøre?

• #3   3. jan 2010 Mega:
    Nej jeg kan ikke flytte ind samtidig med kattene, jeg bliver der nogle dage, men jeg er nødt til at tage hjem, og få pakket mine ting så det er klar til min far og min svoger kommer og hjælper mig med at flytte. Jeg føler det er bedst for thor at gøre det på denne måde. Desuden er han meget utryg ved at blive transporteret, så han skal have noget beroligende ellers holder han ikke i 3-4 timer, han vil splitte det hele ad

• #5   4. jan 2010 Jeg tager selv hen med Thor, og bliver der et par dage, indtil han er faldet lidt til. Og hunkatten regner jeg med vi henter om søndagen og jeg kommer med Thor om fredagen

Kommentér på:
Flytning og sammenføring af katte.?

Annonce