1.329 visninger
|
Oprettet:
Kathrine & Anakin - som helst vil være enebarn! .
18. mar 2006 Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 95
18. mar 2006 Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 95
Han kommer sig efter Bayvantic... {{forumTopicSubject}}
Anakin kom hjem fra dyrehospitalet i morges da han var stoppet med at krampe. Nu ligger han så og prøver at brænde narkosen og sikkert også Bayvantic af. Han er meget sløv, og træt og vælter når han går og har nogle ufrivillige bevægelser.
Men jeg håber og tror, han er i bedring..
Men det kan jo stadig vende.. Vi krydser fingre...
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Desværre konstaterer man først senere, at der er sket uoprettelig organskade, men der er intet andet at gøre end at krydse fingre for ham, så det gør jeg også!
maj 2007
Glemte at spørge, om dyrlægen også vaskede ham med et fedtopløseligt middel (f.eks. opvaskemiddel). Blev dette gjort hurtigt, kunne det nemlig have fjernet noget af loppemidlet, inden det hele blev optaget gennem huden.
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
feb 2008
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 5
Håber at din kat klare sig...
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Når det er sagt synes jeg det er komplet idiotisk at der findes et produkt der er så farligt for katte, som kan gives til andre kæledyr.
Synes at jer der har oplevet at få jeres katte forgiftet skulle hive fat i det firma der producerer produktet og fortælle jeres historier. Så kunne de jo fx droppe produktet (forhåbentlig), eller i det mindste sætte lidt større advarsler på hver enkelte pipette, så sådanne uheld ALDRIG sker igen.
Krydser fingere for din lille Anakin, håber han kommer sig helt.
mar 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 95
Ja, Anakin har ligget med saltvandsdrop i 12 timer og kommer sig godt. han slingrer en del, er lidt konfus stadig grundet narkosen, men er ellers sig selv, bortset fra enkelte tics Nu må vi se i morgen... Og ja, han blev vasket med opvaskemiddel.
Jeg ved godt der er chance for der er sket uoprettelig skade på lever og nyre, det får jeg først af vide om 14 dage, når han skal til et tjek. Vi må krydse fingre og under alle omstændigheder, så hellere at han får en god måned, end at han skulle dø efter et krampeanfald Selvom det blir hårdt..
Jeg er også FULDSTÆNDIG målløs at der findes noget der kan bruges til hunde og som er SÅ giftigt for katte Især fordi der jo findes en modgift til det, men den er ulovlig i DK. Dybt latterligt!
Dyrlægen sagde også at det faktisk er fatalt hvis bare katten slikker en hund i nakken, som er blevet dryppet med Bayvantic..
Jeg har skam også tænkt mig at tage fat i Bayvantic og skrive et klagebrev!
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
maj 2007
Hvis du har overskud til det, vil det være alle tiders.
Gør dem samtidig opmærksom på, at advarslen mod brug til katte også bør stå på selve pipetten.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
For en sikkerheds skyld: tjek ved hver ny pakning, om der skulle være ændret i indholdsstoffer!
Han kommer sig efter Bayvantic...